ملاقات عمومی مدیرکل بهزیستی گیلان با مددجویان و توانخواهان

صبح روز بیست و پنجم مرداد ماه ، سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان باتفاق دکتر عابدین قاسمیان معاون توانبخشی ،آریا طوفانی معاون پیشگیری ، معصومه نوبخت معاون مشارکتهای مردمی و اشتغال، محمدبرهود رئیس اداره پذیرش بهزیستی استان ، عباس امام پناهی مسئول روابط عمومی بهزیستی گیلان ،مژگان اخوان رئیس اداره بهزیستی شهرستان رشت و ام البنین انساندوست کارشناس مسئول امور اجتماعی بهزیستی گیلان با حضور در دفتر مدیریت اداره بهزیستی رشت ، با مددجویان و توانخواهان دیدار و گفتگو کرد.

در این ملاقات مردمی مدیرکل بهزیستی استان گیلان ضمن بررسی مسائل و مشکلات مددجویان که عمده این مباحث مربوط به مسکن، درمان ، اشتغال و مساعدت مالی بود دستور اقدامات لازم را صادر کرد.

همچنین وی خاطرنشان کرد: ارتباط غیرحضوری جامعه هدف بهزیستی گیلان به منظور تسریع در امر پاسخگویی و پیشگیری از هرگونه بیماری برای مددجویان فراهم شده است.

خدمت بین دانا افزود: مددجویان و توانخواهان بهزیستی استان می توانند مسائل و مشکلات خود را از طریق سامانه پیامکی " ٣٠٠٠٥٩٦٠ " با "ذکر شهر و شماره تلفن " مطرح کنند و اطمینان داشته باشند که مسائل و مشکلات مطرح شده مددجویان و توانخواهان از طریق این سامانه به سمع و نظر اینجانب رسیده و از طریق اداره پذیرش و هماهنگی به مشکلات آنان رسیدگی می شود.

کد خبر 63727

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد