نظرآباد | بازدید از مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی افراد با اختلال مصرف مواد خانه طلوع خورشید

با حضور دکتر حسین بغدادی فرماندار شهرستان نظرآباد، مهندس شفیعیان معاونت سیاسی و امنیتی، رئیس شورای شهر،جانشین فرماندهی انتظامی و سرپرست بهزیستی شهرستان نظرآباد از مرکز خانه طلوع خورشید مجری پذیرش و ساماندهی بیماران تبصره ۲ ماده ۱۶ بازدید بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در این بازدید که با هدف بررسی مشکلات مرکز وبیماران  پذیرش شده از ابعاد گوناگون صورت گرفت فرماندار  شهرستان نظرآباد کمک به توانمند سازی و اشتغالزایی بیماران آسیب دیده از اعتیاد، باهمت جمعی تمامی مسئولین را اولویت دانست.

گفتنی است مرکز مورد نظر از تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۵ تعداد ۶۰ بیمار را ساماندهی نموده وتا راه اندازی و تجهیز مرکز ماده ۱۶ توسط شهرداری میزبان این بیماران خواهد بود. همچنین  طرح مدیریت مورد دربهزیستی شهرستان نظرآباد با اولویت پذیرش بیماران ماده ۱۶ درراستای  ارتقاء سطح کیفیت زندگی و جامعه‌پذیری افراد در حال بهبودی، شناسایی نیازها و اولویت‌بندی درخانواده وی، بهبود بخشیدن به تداوم مراقبت و درمان، ایجاد محیطی امن، حمایت‌کننده از سبک زندگی بدون مواد برای افراد در حال بهبودی و بی‌بضاعت باظرفیت یکصد بیمار درحال اجرا می باشد که نیاز به همکاری کلیه ارگان های ذیربط می باشد.  

کد خبر 63702

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد