بهبود خدمت رسانی به جامعه هدف با گسترش همکاری بهزیستی و اوقاف

در راستای هم افزایی ،گسترش زمینه‌های همکاری مشترک و بهبود خدمت رسانی به جامعه هدف تحت پوشش ، مدیرکل بهزیستی هرمزگان ، در نشستی صمیمانه با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در راستای هم افزایی ،گسترش زمینه‌های همکاری مشترک و بهبود خدمت رسانی به جامعه هدف تحت پوشش ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با همراهی مریم علیمرادی رییس اداره هماهنگی موسسات غیردولتی اشتغال و مشارکت های مردمی بهزیستی استان ، طی نشستی صمیمانه با حجت الاسلام والمسلمین مهدیان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان دیدار و گفتگو کرد.

مدیر کل بهزیستی هرمزگان  در این نشست با تشریح و  معرفی خدمات و فعالیت های سازمان بهزیستی در حوزه های مختلف اظهار داشت: اداره کل اوقاف بعنوان متولی و هدایت کننده وقفیات همیشه حامی نیازمندان بوده و به لحاظ ماهیت ، وظایف بهزیستی و مجموعه اوقاف در یک راستا قرار گرفته است .

جهانشاهی با اشاره به ماموریت های گسترده حمایتی و تخصصی و جمعیت هدف بهزیستی ، به چالش های موجود در خدمت رسانی شایسته به جامعه هدف پرداخت و تصریح کرد : بهره مندی از ظرفیت های مشترک دو مجموعه و استفاده از توان خیرین و خادمان وقف در ارائه خدمات بهتر به محرومان ونیازمندان تحت پوشش سازمان بهزیستی بسیار موثر و راهگشا خواهد بود که با عنایت به نگاه مثبت مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بی شک این دو مجموعه می توانند همکاری های موثری را تعریف کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدیان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان نیز در این دیدار با ابراز خشنودی از حضور مجموعه بهزیستی در اداره اوقاف اظهار داشت:سازمان بهزیستی یک نهاد ارزشمند است که جامعه هدف آن از شرایط خاصی برخوردار هستند .

حجت الاسلام والمسلمین مهدیان در بخش دیگری از سخنان خود به عنوان کرد :  اوقاف و بهزیستی ماموریت ها و رسالت های مشترک بسیاری  به لحاظ خدمت رسانی به اقشار نیازمند و محروم جامعه دارند که از این نظر می‌توان همکاری و تعامل مطلوب را بین دو دستگاه برقرار کرد .

وی در پایان با اعلام آمادگی برای همکاری با بهزیستی ابراز امیدواری کرد : بتوانیم توفیق خدمت رسانی این قشر از افراد جامعه را داشته باشیم.

گفتنی است: استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه و امامزادگان جهت اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه مبلغین و واقفین با استفاده از ظرفیت مشاورین و مدرسین مجرب بهزیستی ، مشارکت بهزیستی  در طرح شمیم خدمت، مشارکت بهزیستی  و اوقاف در طرح وقف مشارکتی به منظور کمک و حمایت از نیازمندان و گروههای هدف مختلف  تحت پوشش و نیز  استفاده از سایر ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در هر دو  دستگاه در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف و نیازمندان بخشی از محورهای این نشست بود.

کد خبر 63698

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد