برگزاری کمیته سلامت اداری در بهزیستی استان

این کمیته با موضوع تعیین تکلیف اعتبارات ابلاغی و اسناد هزینه ای در معاونت اجتماعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان جلسه بررسی هزینه کرد اعتبارات حوزه اجتماعی در قالب کمیته سلاممت اداری به با ریاست مدیرکل و دبیری مسئول دفتر کمیته مدیریت عملکرد بهزیستی استان و با حضور معاونین پشتیبانی و منابع انسانی، توسعه پیشگیری و اجتماعی ، مسئول حراست و ذی حساب اداره کل برگزار شد.

در ابتدا دکتر منطقی مدیرکل ضمن خداقوت و تقدیر از زحمات همکاران به ویژ] معاونین و مسئول دفتر مدیریت عملکرد در خصوص تعیین تکلیف اعتبارات ابلاغی و اسناد هزینه ای درمان توانخواهان بر روند نظارت و بررسی اعتبارات قبل از واریز تاکید و افزودند : حوزه ها باید توجه و دقت نظر و سرعت عمل داشته باشند تا تخصیص اعتبارات به سهولت و قانونی انجام شود.

وی در ادامه تصریح کردند : بحث هزینه کرد اعتبارات باید در قالب تفاهم نامه ها که از طریق مراکز غیردولتی و به نمایندگی از استان در شهرستانها انجام می شود مورد بررسی قرارگیرد و اعتبارات در قالب گروههای همیار،فرزندان ترخیصی و... برنامه ریزی و این امر با توجه به شناخت نیازها ، اعتبارات و چالشها بررسی شود تا هزینه به نحو احسن به توانخواهان نیازمند اختصاص داده شود.

 مسئول دفتر مدیریت عملکرد در خصوص این جلسه به روابط عمومی گفت این کمیته بمنظور تعیین تکلیف اعتبارات ابلاغی و اسناد هزینه ای در معاونت اجتماعی تشکیل و محوریت این جلسه رعایت کامل دستورالعمل های ابلاغی در تخصیص این اعتبارت بود .

کد خبر 63688

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد