بهزیستی ایلام میزبان نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام به میزبانی اداره کل بهزیستی استان ایلام با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار و فرمانده انتظامی استان و سایر مدیران عضو شورا روز دوشنبه به میزبانی اداره کل بهزیستی ایلام تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری ایلام در این نشست با ذکر اینکه مردم انتظار خدمت از مسئولان دارند گفت: مسئولان و مدیران باید کار و تلاش مضاعف داشته باشند و در کنار مردم بوده و به آنها خدمت کنند.

"ناصر نجفی" با اشاره به دستگاه های عضو این شورا گفت: با توجه به وظایف و مسئولیتهای این دستگاه ها در زمینه های خدمات رسانی به مردم در حوزه های ازدواج، اشتغال، تسهیلات، آموزش و آگاه سازی مردم و غیره عملکرد فعالیتهای این مجموعه نقش مهمی در کاهش آسیبهای اجتماعی خواهد داشت.

وی با تاکید بر ایجاد روحیه  امید و نشاط بین مردم گفت: یکی از راهکارها در این زمینه خدمت خالصانه به مردم بوده و در این زمینه مسئولان باید اهتمام لازم داشته باشند.

معاون استاندار ایلام همچنین از بانکهای استان خواست در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال به متقاضیان بویژه جامعه هدف دستگاه های حمایتی اهتمام لازم داشته باشند.

در ادامه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام نیز گفت:  شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه این اداره کل به عنوان یکی از اسناد بالادستی در وزارت کار مطرح است که در تمامی حوزه ها فعال و مشغول به امر خدمت رسانی است.

"نورالدین الیاسی" اظهار کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان یکی از گسترده ترین حوزه ها نقش بسیار برجسته ای در ارائه خدمت به ذینفعان دارد.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت شوراهای هماهنگی مدیران در پیشبرد اهداف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  اظهار داشت: ظرفیت بسیار خوبی وجود دارد تا دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی با همفکری، هماهنگی و هم افزایی بیشتر در راستای ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف اقدام کنند.

وی با بیان اینکه شوراهای هماهنگی با هدف ایجاد نگرش مشترک، وحدت رویه، تجمیع ظرفیت ها و توانمندی های وزارت در استان ها تشکیل شده است، تصریح کرد: این شورا برای افزایش توان دولت در امر خدمت رسانی و افزایش توان دستگاه ها در حل و فصل مسائل و مشکلات در سطح استان، تنوع گسترده ای از برنامه ها،  فعالیت ها و خدمات در ایلام را فراهم می کنند.

الیاسی ادامه داد: طرح های فقر مطلق، عادلانه سازی یارانه ها، افزایش حقوق بازنشستگان و کارگران، توسط وزارت برنامه ریزی که با موفقیت در حال انجام است.

مدیر کل بهزیستی ایلام نیز در این نشست گفت: بهزیستی در حوزه آسیبهای اجتماعی با نیروی انتظامی ارتباط تنگاتنگی داشته و در زمینه ساماندهی متکدیان، مصرف کنندگان مواد مخدر، معتادات متجاهر و غیره با هم همکاری و مشارکت دارد.

"حسین نورعلیوند" با اشاره به ساماندهی ۸۶ معتاد متجاهر در مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان گفت: علاوه بر این ۲۰۰ مصرف کننده نیز در مراکز ماده ۱۵ (مراکز اقامتی) پذیرش و در حال درمان هستند.

وی شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام را هیات دولت کوچکی در استانها دانست که خوشبختانه تعامل و همکاری لازم در این شورای بین اعضا برقرار است.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن ایام اربعین حسینی گفت: این اداره کل در طول سالهای گذشته در زمینه ساماندهی گمشدگان و ارایه خدمات مشاوره و توانبخشی به جامعه هدف و عموم مردم فعالیت داشته و امسال نیز آماده خدمات رسانی در این حوزه ها به زائران حسینی است.

در پایان این نشست فرمانده انتظامی استان ایلام از اعضا این شورا تقدیر کرد.

کد خبر 63661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد