دهگلان | جلسه کمیته فرهنگی _ آموزشی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد

یکشنبه ۲۳ مردادماه سال جاری ، جلسه کمیته فرهنگی _ آموزشی مبارزه با مواد مخدر با حضور رئیس و کارشناس پیشگیری بهزیستی دهگلان ، مسئولین واحدهای پیشگیری ادارات عضو کمیته و مسئولین مراکز غیردولتی تحت‌ نظارت بهزیستی در محل سالن اجتماعات بهزیستی این شهرستان برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان ، در ابتدای جلسه قربانعلی رسولی ؛ رئیس بهزیستی دهگلان ، هدف از تشکیل جلسه را ۴ موضوع : تعیین مکان برای گروه NA ، برنامه آموزشی پیشگیری در روستاها ، جمع آوری معتادین متجاهر و متکدیان عنوان نمود . 

وی اظهار داشت : پیشگیری همیشه بهتر از درمان بوده و پیمودن این مسیر نیاز به همکاری تمامی دستگاه های متولی امر دارد .

دهگلان | جلسه کمیته فرهنگی _ آموزشی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد

رسولی در ادامه سخنان خود ، از NA بعنوان مجموعه ای منسجم نام برد که در زمینه پیشگیری بسیار موفق عمل کرده و نیاز است تا با تقویت این مجموعه ، آموزش های لازم و تخصصی در سطح شهرستان افزایش یابد .

 همچنین رئیس بهزیستی دهگلان با اشاره به اینکه شناسایی روستاهای در معرض آسیب با همراهی بخشداران و دهیاران انجام می شود افزود : در همین راستا ، کلاسها و برنامه‌های آموزشی در سطح روستاهای دهگلان برگزار خواهد شد . 

وی در پایان جهت جمع آوری معتادین متجاهر و متکدیان ، همکاری هرچه بیشتر شهرداری و نیروی انتظامی را خواستار شد تا سیمای شهر جلوه ای بهتر داشته باشد .

دهگلان | جلسه کمیته فرهنگی _ آموزشی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد

در پایان جلسه نیز حاضرین دیدگاهها ، پیشنهادات و نظرات خود را مطرح کردند و همگی با قبول اینکه نجات یک نفر ، نجات یک جامعه است ؛ در مسیر آموزش و پیشگیری از اعتیاد قول مساعدت دادند .

منبع : روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

کد خبر 63637

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد