توزیع مواد غذایی تا اهدای قربانی به جامعه هدف بهزیستی زنجان

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: با یاری خیرین  نیک اندیش استان زنجان و حمایت از جامعه هدف بهزیستی در دهه اول ماه محرم و ایام عزادارای سالار و سرور شهیدان  بیش از یک میلیارد تومان  به صورت نقدی و غیرنقدی شامل بسته های معیشتی، گوشت قربانی، غذای گرم و... جمع آوری و در بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان، سلمان حسینی با اشاره به کمک بیش از یک میلیارد تومانی خیرین در دهه اول محرم به مددجویان بهزیستی از ادامه پذیرش نذورات در مراکز بهزیستی خبر داد و افزود: حضور موسسات خیریه وسمن های یاری رسان بهزیستی توانسته در جذب کمک های مردمی نقش بسزایی ایفا کند.

وی با بیان اینکه بهزیستی زنجان آماده هدایت نیات خیر و نذورات خیرین به سمت  اقشار کم برخوردار  و نیازمند است، تصریح کرد:  بهزیستی در کنار مردم است و خیرین استان می توانند با نیت خاص یا عام در حوزه‌های مختلف همچون معیشت، مسکن، تحصیل و مشاوره، درمان، اطعام و ... با بهزیستی همکاری و همیاری کنند. 

وی حضور خیرین را در بخش حمایت از کودکان نیازمند  برجسته خواند و تصریح کرد کمک های مردمی به شیرخوارگاه شهید ثمین تاب، خانه سالمندان ودیگر مراکز بهزیستی بصورت  موثر و ملموس  با خواست خیرین هزینه می شود و برخی از خیرین نیز از طریق طرح حامی همراه و یاور کودکان بی بضاعت تحت پوشش  بهزیستی هستند.

حسینی خاطرنشان کرد: خیرین و نیکوکاران می توانند نذورات نقدی خود را از طریق کد دستوری #۲۵۰۰۰*۶۶۵۵* و شماره کارت ۲۱۶۸-۷۱۷۸-۹۵۷۰-۶۳۶۷ و شماره‌حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ به جامعه هدف بهزیستی پرداخت نمایند.

کد خبر 63621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد