حمایت‌های بهزیستی پس از استقلال نوجوانان تحت سرپرستی تداوم دارد

مدیر کل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با حضور در بهزیستی استان تهران بر اطمینان از وضعیت مطلوب فرزندان پس از استقلال تاکید کرد و گفت: بهزیستی حمایت‌های خود را برای استقلال نوجوانان تحت سرپرستی ادامه می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ «سعید بابایی» مدیرکل امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور بر توانمندسازی نوجوانان تحت سرپرستی تاکید کرد و گفت: اطمینان از وضعیت مطلوب آنان پس از استقلال حائز اهمیت بوده و بهزیستی همچنان حمایت‌های خود را برای استقلال نوجوانان تحت سرپرستی ادامه می‌دهد.

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور، افزود: زندگی مستقل برای فرزندان مشکلاتی را به همراه دارد و وظیفه بهزیستی بررسی این مشکلات و رسیدگی به آنهاست.

وی نیز با تاکید بر پایش مستمر پرونده‌های مددجویی، اظهار کرد: سازمان بهزیستی کشور خود را مکلف بر پیگیری و ساماندهی فعالیت‌های فرزندان مستقل می‌داند و در این راستا از تمامی امکانات خود استفاده می‌کند و چتر حمایتی خود را از این قشر جامعه هدف خود برنمی‌دارد.

یادآوری می‌شود، این جلسه‌ درخصوص فرزندان مستقل تحت پوشش بهزیستی با حضور «سعید بابایی» مدیرکل امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور، «سمانه زمانی» مدیرکل بهزیستی استان تهران و «فاطمه ارزانیان» معاون اجتماعی بهزیستی استان  تهران برگزار شد.

کد خبر 63608

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد