انتصاب| سرپرست بهزیستی شهرستان ری منصوب شد

سرپرست بهزیستی شهرستان ری طی حکمی از سوی سمانه زمانی مدیر کل بهزیستی استان تهران منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ سرپرست بهزیستی شهرستان ری طی حکمی از سوی مدیر کل بهزیستی استان تهران و با حضور فاضلی معاونت پشتیبانی و نیروی انسانی و فائقی معاونت مشارکتهای مردمی بهزیستی استان تهران منصوب شد.
 
در این حکم بر هماهنگی های درون سازمانی و برون سازمانی به ویژه با فرمانداری شهرستان و معاونین تخصصی و بهره گیری از استعدادهای بالقوه نیروهای متعهد و متخصص و توجه و اهتمام جدی در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی تاکید شده است و تقویت، نظارت، ساماندهی مراکز و موسسات غیردولتی، تقویت وگسترش فعالیت های پیشگیرانه با تاکید بر رویکردهای اسلامی، تقویت و گسترش فعالیت های توانمند سازی جامعه هدف به صورت علمی با توجه به شاخص های ابلاغی بر اساس برش راهبردهای شهرستان، توسعه و تقویت ارتباطات درون و برون سازمانی و تکریم به موقع کارکنان و ارباب رجوع و توجه به بهداشت روانی مجموعه نیز از مهمترین اصول کار عنوان گردیده است.

در این مراسم از خدمات محمد رضایی اصل مدیریت قبلی بهزیستی شهرستان ری تقدیر و داود خادم با ابلاغ  سمانه زمانی بعنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

فاضلی نیز در این جلسه از خدمات ارزنده محمد رضایی اصل با توجه به سختی کار و تلاش در رفع مشکلات جامعه هدف تقدیر و تشکر نمود.

 فاضلی در ادامه افزود: مدیریت بهزیستی شهرستان ری همواره خط مقدم خدمت رسانی بوده و از تمام همکاران پرتلاش این شهرستان خواستار همراهی و حمایت همچون گذشته شد.

کد خبر 63604

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد