خدمات رسانی به زائران اربعین با کیفیت تر از سالهای گذشته انجام شود

مدیر کل بهزیستی استان ایلام گفت: خدمات رسانی به زائران اربعیبن حسینی توسط این اداره کل باید بصورت منسجم و با کیفیت تر از سالهای گذشته انجام شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی ایلام، "حسین نورعلیوند" روز یکشنبه در نشست ستاد اربعین این اداره کل افزود: با توجه به میزبانی این استان از زائران اربعین حسینی این اداره کل با آمادگی کامل برای خدمات رسانی به این عزیزان عمل کرده و در این زمینه از تمام ظرفیتهای موجود استفاده خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به حضور افراد دارای معلولیت و سالمند در پیاده روی اربعین حسینی در مرز مهران گفت: برای خدمات رسانی به این افراد نیز تیم های توانبخشی در مرز مهران مستقر و خدماتی نظیر توزیع وسایل توانبخشی، جابجایی با ویلچر و غیره به این افراد ارایه می شود.

خدمات رسانی به زائران اربعین با کیفیت تر از سالهای گذشته انجام شود

وی با اشاره به فعالیت ستاد ساماندهی زائران گمشده توسط اداره کل بهزیستی استان در مرز مهران گفت: این ستاد در طول سالهای گذشته که زائران اربعین از مرز مهران تردد داشته فعالیت و خدمات گسترده ای در این حوزه ارایه کرده است.

خدمات رسانی به زائران اربعین با کیفیت تر از سالهای گذشته انجام شود

مدیر کل بهزیستی ایلام از استقرار تیم های اورژانس اجتماعی و محب در مرز مهران خبر داد و گفت: این گروه ها که شامل مددکاران و مشاوران بوده خدمات مورد نیاز را به زائران ارایه خواهند کرد.

به گفته وی، به منظور آگاهی مردم از فعالیت ستاد گمشدگان و خدمات بهزیستی به زائران اطلاع رسانی با استفاوه از شیوه های مختلف نظیر نصب بنر و غیره در مسیر زائران انجام خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری پنجمین سوگواره ملی عکس مسیر سبز ویژه اربعین حسینی خبر داد و گفت: این برنامه فرهنگی نیز با هدف ثبت تصاویر از حضور افراد دارای معلولیت و سالمندان در پیاده روی اربعین و  خدمات رسانی بهزیستی به زائران اربعین حسینی در مرز مهران برگزار خواهد شد.

در این نشست اعضا پیرامون خدمات دهی به زائران اربعین حسینی در مرز مهران به بحث و تبادل نظر پرداختند و "صادق خزلی" نیز به عنوان دبیر ستاد اربعین اداره کل بهزیستی ایلام معرفی شد.

کد خبر 63600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد