پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان قزوین بمناسبت روز تشکلها و مشارکت های اجتماعی

مدیر کل بهزیستی استان قزوین طی پیامی روز تشکلها و مشارکت های اجتماعی تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین دکتر دهباشی پور مدیرکل بهزیستی استان قزوین طی پیامی روز تشکلها و مشارکت های اجتماعی تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم 

تحقق پیشرفت و توسعه ی همه جانبه کشورها مستلزم بهره گیری از استعداد، توان ، حضور فعالانه و مطالبه گری مردم و مشارکت آنان در ارتقاء و تکامل بیشتر جامعه است.
سازمان های مردم نهاد با افزایش کارایی، اثربخشی و انعطاف پذیری در اجرای برنامه ها در سطح جامعه و با قبول نقش های متفاوت مانند همکار، مشاور و ناظر در کنار دولت می توانند نقش مهم و اثرگذاری را در توسعه کشور ایفا نمایند، در سازمان بهزیستی کشور با صدور مجوز فعالیت موسسات و تشکل های غیردولتی ابعاد عظیمی از توان و تخصص ، سرمایه و همت این بخش را در جهت گسترش خدمات خود به کار گرفته است و این شرکای اجتماعی توانسته اند با کاستن بار دولت و کاهش هزینه های اداری و جاری، خدمات موثر و ارزشمندی را به جامعه هدف ارائه نمایند.
 نامگذاری بیست و دومین روز مرداد ماه به عنوان روز تشکل ها و مشارکتهای اجتماعی فرصتی است برای قدردانی از کوشش های نیک اندیشان و دغدغه مندان موضوعات اجتماعی که با بینش آگاهانه از مسائل مختلف عموم جامعه و تامین زیرساخت های بهداشتی، فرهنگی، درمانی و اقتصادی در کنار دولت و درخدمت به هموطنان خود از هیچ تلاشی دریغ نورزیده اند.
اینجانب ضمن تبریک این روز به همه فعالان پرتلاش سازمان های مردم نهاد، برای تمامی کسانی که با اندیشه نیک و همدلی یاریگر همنوعان هستند، آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

علی دهباشی پور

مدیرکل 

کد خبر 63586

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد