شمیرانات | جلسه ساماندهی قراردادها، املاک و امور حقوقی بهزیستی شهرستان شمیرانات 

جلسه ساماندهی قراردادها، املاک و امور حقوقی بهزیستی شهرستان شمیرانات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ جلسه ساماندهی و هماهنگی امور حقوقی بهزیستی استان تهران و شهرستان شمیرانات با حضور امیربهادر فاضلی معاونت پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان تهران و کارشناسان حقوقی استان، رهام ولایتی نژاد سرپرست بهزیستی شمیرانات، محمدرضا فرزانه معاونت پشتیبانی شهرستان شمیرانات و کارشناسان دفتر حقوقی شهرستان برگزار شد.

در این جلسه وضعیت املاک، مستغلات، فرایند تنظیم قراردادها و دعاوی حقوقی، نیازهای منابع انسانی و عمرانی بهزیستی شمیرانات مورد ارزیابی کارشناسی قرار گرفت.

فاضلی در این جلسه ساماندهی املاک، تنظیم و بروزرسانی وضعیت قراردادها و تحصیل درآمدهای اختصاصی بهزیستی را از اهم مسایل دانست و ابراز داشت کارکنان امور حقوقی بهزیستی استان و شهرستان ها موظفند در تعاملی سازنده و نزدیک فرایندهای تنظیم قراردادها و صدور اسناد مالکیت بهزیستی را رسیدگی نموده و مطالبات مالی را از مسیرهای قانونی و قضایی تا حصول نتیجه پیگیری نمایند.

رهام ولایتی نژاد نیز با ارایه گزارشی از وضعیت املاک و مستغلات بهزیستی شمیرانات، میزان پیشرفت در تنظیم قراردادها و پیگیری ها در دعاوی حقوقی را مثبت ارزیابی نمود و تعامل سازنده و اقدامات قضایی را ضامن  ایفای حقوق طرفین قرارداد دانست.

کد خبر 63572

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد