۳۳۲ نفر از مددجویان ایلامی دز ۴ واکسن کرونا را تزریق کردند

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان ایلام گفت: ۳۳۲ نفر از مددجویان و ۱۳۷ نفر پرسنل مستقر در این ۳ مراکز شبانه روزی دز ۴ را تزریق کردند.

صادق خزلی معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به اینکه بیماری کرونا دوباره در کشور به تبع در استان ایلام خیزش پیدا کرده سازمان بهزیستی در قبال جامعه هدف و کارکنان وظایفی دارد که کمیته مبارزه با بیماری‌های واگیر سازمان در سطح کشور و در استان ایلام به ریاست مدیرکل بهزیستی استان شکل گرفته است.

وی افزود: در سطح استان ۶ مرکز نگهداری جامعه هدف به صورت شبانه روز که تمام آنها ۳ دز واکسن دریافت کردند، داریم که در این شرایط ۳ مرکز با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی دز ۴ یا یادآور را تزریق کرده‌اند و ۳ مرکز بعدی در هفته جاری این واکسن را دریافت خواهند کرد.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی اضافه کرد: در مراکز روزانه که بصورت محدود در اختیار سازمان بهزیستی قرار دارند با هماهنگی دانشگاه دز یادآور را تزریق می‌کنند و به همه کارکنان اعلام شده که مراجعین حتماً دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

خزلی یادآور شد: کمپ‌های ترک اعتیاد که زیر نظر معاونت پیشگیری قرار گرفته ملزم به تزریق دز ۴ برای جامعه هدف هستند که به صورت شبانه روزی در آنجا مستقر بوده تا به زودی اجرا کنند.

وی خاطرنشان کرد: ۳۳۲ نفر از مددجویان و ۱۳۷ نفر پرسنل مستقر در این ۳ مراکز شبانه روزی دز ۴ را تزریق کردند.

معاون توانبخشی بهزیستی استان گفت: با توجه به موج کرونایی که قبلاً وجود داشته اتاق‌های قرنطینه در مراکز شبانه روزی تعبیه شده که در صورت مشاهده موارد ویروس افراد در آنجا نگهداری تا مشکلی برای سایر افراد ایجاد نشود.

وی افزود: افرادی که جدید پذیرش می‌شوند حتما باید تست‌های کرونا و اقدامات اولیه را انجام و تا اطمینان کامل در اتاق قرنطینه نگهداری بعد به داخل جامعه هدف وارد خواهند شد.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان در پایان گفت: با توجه به نظارت مستمری که بر مراکز زیر نظر سازمان بهزیستی وجود دارد تا الان در هیچ کدام از مراکز علائم دال بر این بیماری در جامعه هدف مشاهده نشده است.

کد خبر 63565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد