دیدار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با خانواده چهار قلوهای کرمانی

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در سفر استانی ریاست جمهوری و هیات همراه به استان کرمان، با خانواده چهارقلوهای کرمانی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل به نقل از ایسنا، «انسیه خزعلی» معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در سفر استانی ریاست جمهوری و هیات همراه به استان کرمان، با خانواده چهارقلوهای کرمانی دیدار کرد.

در این دیدار «عباس کدخدا فتح‌آبادی» پدر چهارقلوها، گفت: قرار بود با به دنیا آمدن بچه‌ها یک‌سری از مشکلات ما از جمله مسکن حل شود. متاسفانه مدت زمانی را در خانه در کنار همسرم مشغول مراقبت از بچه‌ها بودم و نتوانستم به تبلیغ بروم و از حوزه علمیه شهریه‌ام قطع شده که به دنبال آن بیمه بچه‌ها نیز قطع شد.

فتح آبادی، دامه داد: اعلام شد به خانواده‌های صاحب چهار یا پنج قلو خودرو با قیمت درب کارخانه بدون قرعه‌کشی تعلق گیرد اما در سایت که برای ثبت‌نام می‌روید، خبری از این موضوع نیست.

پدر چهارقلوهای کرمانی، اضافه کرد: وقتی درخواست وام کردم در حالی که طبق قانون با شرایط با بنده باید با یک ضامن درخواست پذیرفته می‌شد تا زمانی که ۳ ضامن آن‌ هم با شرایط بانک نبردم وام به من تعلق نگرفت.

وی، عنوان کرد: خانه‌ای که در آن زندگی ‌می‌کنیم صاحبخانه لطف کرد پول پیش نگرفت و گفت تا زمانی که مشکل مسکن ما حل می‌شود اینجا باشیم و در حال حاضر از طرف بهزیستی هر ماه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به حساب بنده واریز می‌شود که تمام بودجه من است.

به گزارش ایسنا، در این دیدار مقرر شد یک سال اجاره‌بهای خانه‌ این خانواده از طرف دولت پرداخت شود.

کد خبر 63554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد