پیام مدیرکل بهزیستی هرمزگان به مناسبت روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی

همزمان با فرارسیدن ۲۲ مردادماه، روز ملی تشکل ها و مشارکت اجتماعی، مدیرکل بهزیستی استان باصدور پیامی این روز را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در متن پیام سامیه جهانشاهی آمده است :

در دنیای کنونی از جمله شاخص‌های جوامع توسعه‌یافته، میزان مشارکت مردم ، فعالیت مدنی افراد و تشکل‌های غیردولتی است و توسعه پایدار بی حضور تشکل های اجتماعی ، به نظر ناممکن می رسد.

سازمان‌های مردم نهاد به عنوان ظرفیت پنهان ارتقای سلامت جامعه شناخته می شوند و نقش بسیار موثری در آگاهسازی،  شناسایی مشکلات مردم و نیازهای جامعه ،  مطالبه گری ، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی دارند .

نقش سازمان های مردم نهاد اجتماعی در این امر به جهت ارتباط با اقشار مختلف جامعه و سازمان های دولتی و غیردولتی در راستای ایجاد وحدت برای همدلی، همفکری و هم افزایی در کمیت و کیفیت امورات اجتماع محور نقشی بی بدیل و مهم است .

در روز شمار تقویم، ۲۲ مرداد ماه به عنوان روز ملی تشکل ها و مشارکت اجتماعی نامگذاری شده است.

این روز فرصتی است مغتنم به منظور قدردانی از نقش آفرینی تشکل ها و سازمان مردم نهاد که توانسته اند بازویی توانمند و تکیه گاهی مطمئن در عرصه های گوناگون به شمار آیند.

اینجانب ضمن تبریک این روز فرخنده به کلیه همیاران نیک‌اندیش و تمامی تشکل‌های همراه بهزیستی و نیک مرامان ، آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون را از خداوند منان دارم.

سامیه جهانشاهی 

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان

کد خبر 63550

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد