پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت روز ملی تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی

تشکل ها و سازمان‌های مردم‌ نهاد حلقه اتصال دولت و مردم هستند که قادر هستند با تکیه بر همت و تلاش بسیاری از چالش ها و تنگناهای اجتماعی را برطرف کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان،  دکتر ولی‌اله نصر در پیامی روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی را تبریک گفت.

متن پیام مدیر کل بهزیستی استان اصفهان به شرح زیر است:

بسمه تعالی

۲۲ مرداد ماه در تقویم رسمی کشور به عنوان روز ملی تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی نامگذاری شده است.

این روز فرصتی است مغتنم به منظور قدر شناسی از نقش آفرینی تشکل‌ها و مجموعه‌های فرهیخته و داوطلبانه‌ای است که با درکی آگاهانه و شوری نشأت گرفته از شعور اجتماعی در کنش موثر با محیط پیرامون خود هستند و در سال های اخیر با دست‌یابی به بلوغ فکری و عملی توانسته‌اند بازویی توانمند و تکیه گاهی مطمئن در عرصه‌های گوناگون علمی، فرهنگی به شمار آیند.

تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌ نهاد حلقه اتصال دولت و مردم هستند که قادر هستند با تکیه بر همت و تلاش بسیاری از چالش‌ها و تنگناهای اجتماعی را برطرف کنند، در سازمان بهزیستی نیز خیرین ارجمند، گروه همیاران سلامت‌روان و تشکل‌های غیردولتی تحت نظارت شامل موسسات و مراکز حوزه‌های توانبخشی، اجتماعی، پیشگیری و مشارکت‌ها همواره به عنوان بازویی قدرتمند این سازمان را جهت ارائه خدمات متنوع و گسترده یاری می نمایند.

از همین رو فرصت را مغتنم شمرده و این روز را به تمام فعالان و دغدغه‌مندان عرصه مشارکت اجتماعی این همکاران و همراهان گرانقدر بهزیستی در سراسر کشور و به ویژه استان اصفهان تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند بزرگ سلامتی و استمرار همه عزیزان، خیراندیشان و همیاران خدمتگزار را مسئلت داریم.

دکتر ولی اله نصر

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 63549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد