بازدید استاندار و مدیر کل بهزیستی استان تهران از مرکز فشافویه 

 بامداد روز جمعه ۲۱ مرداد استاندار و مدیرکل بهزیستی استان تهران ضمن حضور در مرکز نگهداری معتادین متجاهر در فشافویه از آن دیدن کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ مدیرکل بهزیستی استان تهران در این بازید ضمن تشریح شرایط پذیرش معتادین متجاهر، اظهار داشت: موضوع معتادان متجاهر تهران از حیث موضوع اجتماعی، ساماندهی، درمان و توانمندسازی معتادان متجاهر بسیار دارای اهمیت است.

 سمانه زمانی در ادامه عنوان نمود: روند جمع آوری معتادین متجاهر، عزمی همگانی و فرابخشی می طلبد که همه دستگاه های اجرایی مرتبط که قانونگذار برای هریک وظیفه ای تعیین کرده، پای کار باشند.

وی اضافه کرد: جمع آوری معتادین متجاهر از لحاظ حاکمیتی و جامعه ای مهم بوده و نحوه این کار، کمی دشوار به نظر رسیده، دارای کمبودها و کاستی هایی در این زمینه هستیم ولی این مسائل و مشکلات با برگزاری جلسات بین دستگاهی، قابل بررسی و حل ریشه ای هستند.

در این بازدید تمامی بخش های مختلف توانمندسازی مستقر در مرکز و بستری بیماران و شرایط ساماندهی بیماران توسط مسئولین مربوطه مورد بررسی قرار گرفتند.

در پایان بازدید استاندار تهران با تشکیل جلسه ای، ضمن تأکید بر تعامل بین بخشی به تقسیم کار دستگاه های متولی در حوزه جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر هم تأکید ورزید و تصمیماتی هم اتخاذ شد.

کد خبر 63525

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد