در رسانه | بهزیستی و بسیج سازندگی سپاه بوشهر تفاهم نامه همکاری امضا کردند

بهزیستی و بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر پیرامون شیوه‌های همکاری و مشارکت بسیج سازندگی در طرح‌ها و ماموریت‌های مشترک تفاهم نام امضا کردند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر روز پنجشنبه به نقل از حسین اسدی راد اعلام کرد: مأموریت شاخص و مشترک بین این دو سازمان موضوع خدمت به محرومان و مستضعفان جامعه است که همواره این قشر نقش موثر و سازنده‌ای در شکل‌گیری و تداوم انقلاب داشته است.

وی اظهار کرد: با توجه به پیشینه و تجربه موفق بسیج سازندگی به عنوان یک نهاد انقلابی موثر و ظرفیت های در اختیار، می‌تواند در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، مسکن، اشتغال، معیشت و تسهیل‌گری ازدواج، مشارکت سازنده و نزدیکی با بهزیستی در این استان ایفا کند.

اسدی راد افزود: بسیج با اتکا به توان مردمی بویژه جوانان توانمند جهادگر همواره در کنار مردم بوده و تلاش کرده تا چهره ناخوشایند محرومیت را در بین مردم بویژه روستائیان بزداید.

سرهنگ پاسدار خلیل رفعتی رئیس بسیج سازندگی استان بوشهر نیز آمادگی خود را در همه زمینه ها با  مأموریت مشترک، اعلام کرد و ادامه داد: در همه عرصه‌های که لازم به کمک بسیج به گروه‌های هدف بهزیستی است از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

بهزیستی و بسیج سازندگی سپاه بوشهر تفاهم نامه همکاری امضا کردند

بهزیستی و بسیج سازندگی سپاه بوشهر تفاهم نامه همکاری امضا کردند

کد خبر 63516

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد