در رسانه | همکاری‌های بهزیستی و بسیج سازندگی در استان بوشهر گسترش می‌یابد

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: با امضای یک تفاهم همکاری همکاری‌های بهزیستی و بسیج سازندگی در استان بوشهر گسترش می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر به نقل از خبرگزاری مهر، حسین اسدی‌راد ظهر پنجشنبه در نشست با مسئول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر اظهار داشت: توسعه همکاری بین بهزیستی با بسیج سازندگی سپاه امام صادق را در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه مأموریت شاخص و مشترک بین این دو نهاد انقلابی موضوع خدمت به محرومین و مستضعفین است اضافه کرد: همواره این قشر نقش مؤثر و سازنده ای در شکل گیری و تداوم انقلاب داشته است.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر افزود: با توجه به پیشینه و تجربه موفق بسیج سازندگی به عنوان یک نهاد انقلابی مؤثر و ظرفیت‌های در اختیار، می‌تواند در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، مسکن، اشتغال، معیشت و تسهیلگری ازدواج، مشارکت سازنده و نزدیکی با بهزیستی در سطح استان ایفا کند.

اسدی راد بیان کرد: بسیج با اتکا به توان مردمی به‌ویژه جوانان توانمند جهادگر همواره در کنار مردم بوده و تلاش کرده تا چهره ناخوشایند محرومیت را در بین مردم بویژه روستاییان بزداید.

آماده همکاری با بهزیستی هستیم

سرهنگ پاسدار خلیل رفعتی رئیس بسیج سازندگی استان بوشهر نیز آمادگی خود را در همه زمینه‌ها با مأموریت مشترک، اعلام داشت و ابراز کرد: در تمام عرصه‌های که لازم به کمک بسیج به گروه‌های هدف بهزیستی می‌باشد از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

در پایان با اهدای لوحی از طرف سرتیپ دوم پاسدار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر از تلاش‌های مدیرکل بهزیستی استان به جهت نقش ایشان در امر خطیر محرومیت‌زدایی همراه با نشان مردم داری و مردم یاری در سطح بهزیستی استان قدردانی شد

کد خبر 63515

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد