مدیرکل بهزیستی استان با نماینده مردم گرمسار دیدار کرد

دکتر منطقی در سفر یک روزه به شهرستان گرمسار و آرادان با مطهری نماینده مردم و فرمانداران این شهرستان ها دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان محمود منطقی مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اردشیر مطهری نماینده مردم شریف شهرستان های گرمسار و آرادان و فرماندار شهرستان گرمسار در محل فرمانداری دیدار کرد.

در این دیدار مدیرکل بهزیستی استان سمنان را انسیه ایمانی معاون توسعه و پیشگیری و صدیقه انصاری سرپرست اداره بهزیستی شهرستان گرمسار همراهی می کردند.

نماینده مردم شریف گرمسار، آرادان ابتدا ضمن خوش آمدگویی و قدر دانی از زحمات و تلاش های بهزیستی  به مدیرکل و هیات همراه ابراز داشتند : توفیق خدمت در بهزیستی نصیب همگان نمی شود که آثار و برکات این خدمت در زندگی دنیوی و اخروی است . ایشان در جهت رفع مشکلات جامعه هدف، خواستار نگاه ویژه بهزیستی استان به جامعه تحت پوشش در شهرستان گرمسار شده و یکی از شروط اصلی در ارائه خدمات به آحاد جامعه را کیفیت بالا و در خور مردم بیان و خواستار نظارت بیش از پیش بهزیستی به مراکز تحت نظارت و ارائه خدمات شده و در ادامه به ارائه گزارشی از مسائل ،مشکلات و درخواست های حوزه نمایندگی خود شدند .

دکتر محمود منطقی سرپرست اداره کل بهزیستی استان سمنان در این دیدار با نماینده گرمسار، آرادان  و فرماندار شهرستان گرمسار  ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم و ابراز خرسندی از این دیدار اظهار داشت:  از دیگر برنامه های اداره کل بهزیستی استان سمنان نیاز سنجی و ارزیابی اولویتهای شهرستان و برنامه ریزی و جهت دادن به خدمات متناسب با نیازهای هر گوشه ای از این استان می باشد.

دکتر محمود منطقی  سپس گزارشی از عملکرد اداره کل بهزیستی استان سمنان و شهرستان گرمسار ارائه داد و گفت : تعداد پرونده های مددجویی یک هزار ۷۲۵ نفر به تفکیک توانبخشی۱۵۶۹پرونده، تعداد۸۹۰پرونده مستمری بگیر هستند ودرحوزه اجتماعی۱۵۶پرونده، تعداد۱۰۱پرونده مستمری بگیرو۱۱مرکز غیردولتی و۷ موسسه را شامل می باشد .

سرپرست اداره کل بهزیستی استان نیز با تقدیر از نگاه ویژه  نماینده محترم به بیان مسائل و مشکلات جامعه هدف بهزیستی شهرستان پرداخت و در راستای تسریع و تسهیل خدمات رسانی بهینه به جامعه هدف بهزیستی به بحث و تبادل نظر پرداختند

کد خبر 63511

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد