کمیته هماهنگی مراکز موضوع ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر به ریاست اداره کل بهزیستی استان البرز برگزار شد

کمیته هماهنگی مراکز موضوع ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر استان البرز به ریاست وجیهه محمدی فلاح مدیرکل بهزیستی استان و با حضور ساسان علی رمجی نماینده دادستان البرز و سایر اعضاء این کمیته در محل سالن جلسات اداره کل بهزیستی برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛ در این جلسه «وجیهه محمدی فلاح» مدیرکل بهزیستی استان اظهار داشت: باتوجه به دستور اکید شخص استاندار محترم و مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و قرارگاه اجتماعی، راه اندازی مراکز ساماندهی و درمان معتادان متجاهرین در تمامی شهرستان های استان امری ضروری است.
مدیرکل بهزیستی استان در ادامه افزود: در خصوص توانمندسازی و اشتغال بهبودیافتگان این مراکز لازم است با همکاری خیرین محترم و مراکز صنعتی و سازمان های متولّی، اقدامات لازم صورت پذیرد تا از عود مجدد بهبودیافتگان پیشگیری شود.

در ادامه این جلسه ساسان علی رمجی نماینده دادستان البرز در خصوص رعایت قوانین مربوط به ساماندهی معتادین متجاهر و راه اندازی مراکز جدید توضیحات و نکاتی بیان داشت.

در پایان این جلسه مقرر گردید ظرف مدت زمان دو هفته اقدامات و تمهیدات لازم به منظور راه اندازی این مراکز با محوریت فرمانداران شهرستان های تابعه صورت گیرد.

کد خبر 63509

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد