بهزیستی یک سازمان حمایت کننده و خدماتی هست

سازمان بهزیستی یک سازمان حمایت کننده و خدماتی هست و وظیفه ی ما ارائه ی خدمت به شریف ترین بندگان خداست.

مدیرکل بهزیستی استان یزد نیز با بیان این مطلب در آیین معارفه ی ذیحساب بهزیستی به فعالیت ها و سرفصل های کاری متنوع در بهزیستی اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف و رسالت های سازمان بهزیستی رسیدگی و ارائه ی خدمت به اقشار محروم و آسیب دیده ی جامعه است.

 رضا ابهت در خصوص فعالیت های بهزیستی در حوزه ی پیشگیری گفت: پیشگیری و درمان اعتیاد، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، ارائه آموزش های خانواده، زوج های جوان، پیشگیری از معلولیت ها از جمله اقدامات پیشگیرانه بهزیستی است.

وی ارائه خدمات به معلولین، سالمندان، نابینایان، ناشنوایان، بیماران روانی مزمن، کم توانان ذهنی ارائه خدمات نگهداری-مراقبتی در مراکز روزانه و شبانه را از دیگر فعالیت های بهزیستی در حوزه توانبخشی دانست.

مدیرکل بهزیستی استان یزد ارائه ی خدمات حمایتی به زنان سرپرست خانوار، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست را از دیگر خدمات بهزیستی ذکر کرد و گفت: در حوزه مسکن و اشتغال نیز بهزیستی به معلولین و مددجویان خدمات می دهد.

مراسم معارفه ی ذیحساب بهزیستی استان یزد با حضور مدیرکل و معاونین بهزیستی استان یزد و مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان یزد برگزار شد. گفتنی است؛ در این مراسم حسن اکبریان به عنوان ذیحساب جدید بهزیستی استان یزد معرفی شد.

کد خبر 63500

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد