توانمندسازی مانع بازگشت مجدد مددجویان به مراکز آسیب

معاون امور اجتماعی بهزیستی آذربایجان شرقی بر پیگیری پس از ترخیص و توانمند سازی مددجویان تاکید کرد و این امر را عاملی در راستای جلوگیری از بازگشت مجدد مددجویان به مراکز آسیب های اجتماعی عنوان کرد. 

مهتاب منصوری در کمیته آسیب های اجتماعی استان که با حضور کارشناسان مسئول و کارشناسان  امورآسیب دیدگان اجتماعی و  اورژانس اجتماعی و مراکز آسیب به صورت حضوری و روسای شهرستانهای دارای مرکز اورژانس اجتماعی در فضای  skyroom  برگزار شد ؛ اهمیت  برگزاری منظم کمیته آسیب و تاثیر گزارشات مددکاری و روانشناسی در تصمیمات اتخاذ شده در خصوص خدمت گیرندگان مراکز آسیب و اورژانس های اجتماعی را متذکر شد.

توانمندسازی مانع بازگشت مجدد مددجویان به مراکز آسیب

وی  ضمن اشاره بر لزوم اجرای دقیق دستورالعمل ها  و بخشنامه ها  و مصوبا ت اخیر، ابراز داشت :   تمامی فرآیندهای  پذیرش و ترخیص خدمت گیرندگان در مراکز  کار گروهی و تیمی را طلبیده  و انطباق با دستورالعمل های جاری و بخشنامه ها در این خصوص الزامی است.

کارشناسان شهرستان نیز به معضلات ایجاد شده و دوباره کاری در خصوص ترخیص مددجویان بد سرپرست بر اساس  مجوز قضایی و پذیرش مجدد آنان در مراکز اشاره داشتند و خاطرنشان کردند که این امر صدمات جبران ناپذیری برای کودک در پی داشته  و عامل دوباره کاری برای کارشناسان بوده و پیشنهاد تجهیز کتابخانه های مراکز را برای ارتقا سطح مددجویان و همکاران ارایه دادند.

کد خبر 63490

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد