تجلیل از خبرنگاران و رابطین روابط عمومی ادارات دهگلان

چهارشنبه ۱۹ مردادماه سال جاری، طی مراسمی که در محل سالن جلسات فرمانداری دهگلان و با حضور فرماندار، امام جمعه، رؤسای ادارات، خبرنگاران و رابطین روابط عمومی ادارات شهرستان برگزار شد، از زحمات خبرنگاران تقدیر بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان، در این مراسم حمیدرضا معتصمی؛ فرماندار دهگلان ضمن تسلیت ایام محرم و تبریک ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار گفت : در شأن و مقام خبرنگار همین بس که مقام معظم رهبری فرمودند : «اگر زحمت شما(خبرنگاران) نباشد؛ این لحظه ها هرگز ماندگار نمی شود. شما آن را حفظ می کنید و در اختیار افکار مردم قرار می دهید.» 

تجلیل از خبرنگاران و رابطین روابط عمومی ادارات دهگلان

معتصمی در ادامه ضمن قدردانی از تیم خبری شهرستان افزود : این افراد از طریق شناسایی مشکلات سطح شهر که در دید همگان نیست، تلاش می کنند تا مسئولین و همشهریان را آگاه کرده و مشکلات آنان را در حد توان مرتفع نمایند.

تجلیل از خبرنگاران و رابطین روابط عمومی ادارات دهگلان

سپس آقای یوسفی به نمایندگی از تیم خبرنگاران دهگلان اظهار داشت : هدف از ایجاد این مجموعه، امید آفرینی با شعار همگام بامسئولین، همراه با مردم است.

وی افزود : خوشبختانه در طول ۳سال فعالیت توانسته ایم بیش از ۲هزار گزارش خبری تهیه کرده و بازخورد مناسبی داشته باشیم و در صدا و سیمای استان خوش بدرخشیم.

تجلیل از خبرنگاران و رابطین روابط عمومی ادارات دهگلان

یوسفی همچنین مشکلات و کمبودهای گروه خبرنگاران را مطرح نمود وگفت : همکاری و حمایت تمامی ادارات و ارگانها برای ما موجب دلگرمی است تا در کنار هم بتوانیم شهرستان و منطقه لیلاخ را سربلند ببینیم.

در پایان مراسم، به رسم یادبود لوح سپاس و هدایایی به خبرنگاران و مسئولین روابط عمومی ادارات دهگلان اهداء گردید.

منبع:روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

کد خبر 63470

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد