خداقوت مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی به خبرنگاران شبستان

به مناسبت روز خبرنگار، مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی ضمن حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی از فعالیت خبرنگاران این خبرگزاری تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسن شرفی» امروز (18 مرداد) به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار از دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان در خراسان جنوبی بازدید کرد.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در این بازدید گفت: تعداد فراوانی فعالیت در این نهاد حمایتی بر عهده داریم دارد: از بدو تولد تا زمان فوت خدمات مختلفی در این نهاد تعریف شده و برنامه های آن به صورت الکترونیکی و بدون دغدغه در حال اجرا است.

وی بیان کرد: انتظار داریم که رسانه ها و خبرنگاران به بخش های این نهاد که عموم جامعه می توانند از آن بهره بگیرند بپردازند و از جمله این خدمات می توان به مشاوره عمومی تخصصی و کودک و خانواده و ۱۴۸۰ و غیره اشاره کرد.

شرفی با اشاره به بحث مشاوره های ژنتیکی گفت: این موضوع از جمله دیگر مسائل مهمی است که باید رسانه ها به آن بپردازند و زیرساخت هایی در بهزیستی در این زمینه به وجود آمده است و هزینه آزمایشات برای سه دهک پایین درآمد تا ۱۰ میلیون تومان پرداخت می شود و در استان آزمایشگاه ژنتیک متاسفانه وجود دارد و آزمایش ها به استان های دیگر ارسال می شود.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در خصوص نقش رسانه ها در زمینه جذب خیرین برای کمک به برخی از مددجویان عنوان داشت: هزینه های درمان برخی از مددجویان بسیار بالا است و امیدواریم با کمک رسانه ها این امکان به وجود آید تا خیرین بسیاری بتوانند در این زمینه ورود کنند.

همچنین زینب رمضانی مدیر نمایندگی خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی هم لزوم تعامل موثر رسانه های استان و نهادهای حمایتی را مورد تاکید قرار داد و گفت: خبرگزاری شبستان بر اساس رسالت اصلی خود یعنی خبرگزاری تخصصی حوزه دین، مسجد و اندیشه، حمایت از اقشار آسیب دیده را در دستور کار دارد.

وی همچنین به فعالیت مرکز نیکوکاری رسانه یاران اشاره کرد و یادآورشد: خبرنگاران در راستای فعالیت های بشردوستانه خود، از برخی مددجویان بهزیستی به صورت مستمر حمایت می کند.

کد خبر 63460

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد