دیدار دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و هیات همراه با سعدی مصطفی زاده فرماندار شهرستان روانسر

دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به همراه شهاب حسینی معاون پشتیبانی و دکتر نیلوفر اختیاری معاون توانبخشی با سعدی مصطفی زاده فرماندار شهرستان روانسر دیدارکردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه: دکتر فرحناز محمدی در این دیدار با وجود انسجام و هماهنگی خوبی که بین مسئولین شهرستان روانسر با بهزیستی شهرستان وجود داشته گفت: رضایت مندی خوبی هم در این شهرستان بوجود امده است و مسئول و کارشناسان این شهرستان ثابت کرده اند که پای کار هستند.

وی افزود: در شهرستان روانسر نزدیک به۲۵۰۰ پرونده مددجوی به صورت مستقیم  از خدمات بهزیستی استفاده می کنند اما فعالیت های بهزیستی آنقدر گسترده است که جامعه خیلی وسیعتری را زیر چتر حمایت خدمات خود دارد.

محمدی گف: در اشتغال مددجویان بیشتر به دنبال طرح های کارفرمایی هستیم و انتظار داریم کارفرمایان شهرستان روانسر هم در این زمینه ما را همراهی کنند

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه خاطر نشان کرد: مشکل مسکن مددجویان همچنان از اولویتها و دغدغه های ماست و فعلا به صورت یک برنامه موقت کمک های ارایه شده است اما در صدد هستیم در برنامه ملی مسکن این مشکل را برطرف کنیم.

این مسئول دید مددکاری در بهزیستی را به گونه ای دانست که سازمان باید از تمام ظرفیت های درون و برون سازمانی که وجود دارد بهرمند گردد.

سعدی مصطفی زاده فرماندار شهرستان روانسر در دیدار گفت:با توجه به وسعت فعالیتهای بهزیستی نگاه ویژه ای به جامعه هدف بهزیستی داریم و در کمیته برنامه ریزی این نگاه را به دستگاه های متولی فرهنگ هم تعمیم داده ایم و این از ضروریات است چرا که هر کشوری اصلاحات را از فرهنگ آغاز کند می تواند در مسیر توسعه قرار گیرد.

وی یادآور شد: اولین مولفه خدمت رسانی در بهزیستی فرهنگ سازی و آگاهی بخشی است و جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری هم در این راستا بوده است.

مصطفی زاده گفت: در مجموعه بهزیستی شهرستان روانسر یک انسجام و هماهنگی خیلی خوب حکم فرما بوده است و اعتمادسازی و خدمت رسانی شکل گرفته است.

فرماندار روانسر اظهار داشت: مدیر باید به دنبال کار شاخص باشد و مهمترین موضوع امروز کشور، ویژه استان کرمانشاه اشتغال است و با توجه عمق محرومیت شهرستان روانسر باید در راستای اشتغال جامعه هدف تمام توان خود را بکار بگیریم و یکی از ادارتی که نقس بسیار زیادی در اشتغال دارد بهزیستی است.

وی افزود: اورژانس اجتماعی شهرستان روانسر با امکانات محدود عملکرد بسیار مثبتی داشته و با مدیریت صحیح این کارشناسان، آسیبهای اجتماعی کنترل شده است که این نیاز به حمایت بیشتر دارد.

کد خبر 63453

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد