تعامل بهزیستی و گمرکات هرمزگان برای بهره گیری از ظرفیت ها در خدمت رسانی به جامعه هدف

مدیرکل بهزیستی هرمزگان ابراز امیدواری کرد : با شکل‌ گیری تعامل‌ دوسویه میان بهزیستی و گمرکات هرمزگان ، از ظرفیت‌های موجود برای خدمت رسانی بهینه به جامعه هدف استفاده شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با همراهی مریم علیمرادی رییس اداره هماهنگی موسسات غیردولتی ، اشتغال و مشارکتهای مردمی بهزیستی استان ضمن حضور در اداره کل گمرک شهید رجایی با حسین سعیدی ناظر گمرکات هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی بندرعباس دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار در حوزه جلب و جذب خیرین حوزه گمرک گفتگوهای موثری صورت پذیرفت.

سامیه جهانشاهی در این نشست ، با بیان محدودیت اعتبارات جهت گروه هدف بهزیستی به نقش شرکای اجتماعی و خیرین اشاره و نسبت به ارائه خدمات صورت گرفته از سوی بهزیستی و فرآیند های ارائه خدمات موارد را اعلام و خواستار همکاری بیشتر طرفین در موارد مربوط به مددجویان بهزیستی شد .

مدیرکل بهزیستی هرمزگان ابراز امیدواری کرد : با شکل‌ گیری تعامل‌ دوسویه میان بهزیستی و گمرک هرمزگان ، از ظرفیت‌های موجود برای خدمت رسانی بهینه به جامعه هدف استفاده شود.

در ادامه ناظر گمرکات هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی بندرعباس نیز ضمن استقبال از موارد مطرح شده ، در زمینه های مورد بحث قول مساعدت و همکاری دادند.

کد خبر 63449

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد