پردیس| ششمین جلسه ی قرارگاه خدمات اجتماعی برگزار شد

ششمین جلسه قرارگاه خدمات اجتماعی بهزیستی شهرستان  پردیس به ریاست معاونت سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان پردیس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ ششمین جلسه خدمات اجتماعی بهزیستی شهرستان پردیس با حضور رضا کریمی صالح معاونت سیاسی و انتظامی فرمانداری پردیس، ابوالفضل کرمانی سرپرست بهزیستی شهرستان پردیس، الهام تکلو مسئول اورژانس اجتماعی و دیگر مدیران و نماینده های دستگاه های مرتبط برگزار شد. 

رضا کریمی صالح گفت: بررسی و تعیین ضرورت ها و اولویت ها در فعالیت های اجتماعی دستگاه های اجرایی ذیربط و تعیین سیاست های پیشگیری و برخورد با مسائل و آسیبهای اجتماعی، ایجاد هماهنگی و وحدت رویه در برنامه ها و فعالیت های دستگاه های اجرایی نیازمند همکاریهای متقابل بین دستگاه ها می باشد و استفاده بهینه از امکانات آنها میتوانند در تحقق خدمات اجتماعی موثر باشد.

در ادامه ابوالفضل کرمانی، نیز با اشاره به برخی از خدمات و اقدامات ارائه شده از طریق مجموعه بهزیستی خاطر نشان ساخت در بحث طلاق توافقی آمار سازش نسبت به میانگین استانی درصد بالاتری داشته و بهزیستی در راستای رسیدن به اهداف خود از همراهی و مشارکت تمامی دستگاههای اجرایی و مشارکت افراد خیر و نیکوکار یاری جسته و نیازمند حمایت های مستمر تمامی این عزیزان می باشد.

وی در ادامه با اشاره به خدمات اورژانس اجتماعی و گشت زنی در سطح شهرستان گفت: اورژانس اجتماعی با ارائه خدمات به هنگام در کمترین زمان ممکن با ارائه خدمات روانشناختی به جامعه هدف عمدتا در موضوعاتی مانند کودک آزاری، همسر آزاری و سالمند آزاری مداخله می کند.

کد خبر 63447

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد