دیدار نمایندگان بنیاد علوی در استان سمنان با مدیرکل بهزیستی

سرمایه گذاری بنیادعلوی در طرح‌های محرومیت زدایی

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان نمایندگان بنیاد علوی  با مدیرکل و معاون مشارکت های مردمی بهزیستی دیدار کردند.

رعنا سورمه معاون مشارکت های مردمی و مسکن بهزیستی استان در این باره به روابط عمومی گفت : با عنایت به همکاری مشترک و دو جانبه سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفین در سطح کشور در همین راستا نمایندگان بنیاد علوی استان سمنان با مدیرکل بهزیستی دیدار و در خصوص مسائل و مشکلات موجود جهت خرید یا ساخت مسکن خانواده های دارای دو عضو معلول به بحث و تبادل نظر پرداخته و همچنین راهکارهای لازم در جهت ارتقاء ارائه خدمات به جامعه هدف را نیز بررسی کردند .

وی ادامه داد : تامین مسکن برای خانواده های دارای ۲ معلول در دستور کار بهزیستی قرار دارد و تاکنون ۱۰۴ خانواده ۲ معلولی در استان صاحب مسکن شده اند و مابقی نیز پس از تکمیل پرونده جهت دریافت تسهیلات معرفی خواهند شد.

معاون مشارکت های مردمی و مسکن بهزیستی استان در پایان سخنان خود و در تکمیل توضیحات این دیدار گفت : واحدهای مسکونی با همکاری بهزیستی و بنیاد علوی در سراسر استان برای خانواده های دارای ۲ معلول احداث می شود و برای ساخت این واحد های مسکونی اعتباراتی در نظر گرفته شده است که سهم بهزیستی برای هر خانواده دو معلولی به میزان ۵۰ میلیون تومان و سهم بنیاد علوی ۱۵۰ میلیون تومان خواهد بود . 

کد خبر 63434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد