نهاوند|پیام تبریک رئیس بهزیستی شهرستان  به مناسبت  روز خبرنگار

مریم سلگی رئیس بهزیستی در پیامی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالارشهیدان دشت نینوا، روز خبرنگار را گرامی داشته و به همه ایفاگران عرصه اطلاع رسانی این روزرا تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان نهاوندمتن پیام این چنین است :

بسم الله الرحمن الرحیم،

، بزرگترین وظیفه درعاشورای سال ۶۰ هجری ارسال پیام عاشورایی به همه دنیا و برای همه اعصار بود که حضرت زینب کبری (س) با کمک و اتکا به پرودگار باریتعالی با روشنگری های خود، چهره کریه، قدرت و ثروت را به خاک نشاند تا واقعیت، جهان را عطرآگین کند و خون شهیدان کربلا جاودانه بماند.

روز خبرنگار امسال را در حالی سپری می کنیم که با عاشورای حسینی (ع)   وسال جهاد تبیین ازسوی مقام معظم رهبری مقارن است و این تقارن را باید به فال نیک بگیریم و درجهت مبارزه با ظلم و فساد در جامعه امروزی بزرگترین پیام عاشورایی برای جهان مخابره کنیم، و با آرایش رسانه‌ای قوی  از انفعال رسانه‌ای در مقابل بدخواهان اسلام و مسلمین دوری جسته تا با تلاش و کوشش مستمر و مداوم سطح دیپلماسی رسانه‌ای را ارتقا داده و در جهت  اعتلای خبر رسانی و سواد رسانه ای جامعه را گسترش دهیم.

اینجانب روز خبرنگار را که مقارن است با شهادت بزرگ پیام آوران درسهای عاشورایی، به همه خبرنگاران گرامی کشور بویژه اصحاب رسانه  شهرستان نهاوند  تبریک عرض کرده و آرزوی توفیق و سربلندی روز افزون برایتان آروزومندم.

مریم سلگی

 رئیس بهزیستی شهرستان نهاوند

کد خبر 63409

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد