آمادگی بهزیستی قزوین برای دریافت نذورات در محرم و صفر

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: در ماه‌های محرم و صفر که نماد ایثار و گذشت است؛ سازمان بهزیستی استان قزوین با استفاده از روش‌های مختلف آماده دریافت نذورات نقدی مردم است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین علی دهباشی‌پور مدیرکل بهزیستی استان قزوین،ضمن تقدیر از خیرین خاطرنشان کرد: با عنایت به اینکه جامعه هدف سازمان بهزیستی از اقشار آسیب‌دیده و کم‌بضاعت جامعه هستند، دستان پرمهر خیرین را می‌فشاریم تا با کمک به این هموطنان و حس نوع‌دوستی بخشی مشکلات این عزیزان را در زمینه‌های دارو و درمان، معیشت، تامین سهم آورده مسکن و ازدواج مرتفع کنند.

دهباشی‌پور  گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده باحفظ شأن و کرامت انسانی در سریع‌ترین زمان جهت برطرف کردن مشکلات معیشتی، درمان، ازدواج، اشتغال و مواردی از این قبیل مربوط به افراد تحت پوشش توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در راستای شفاف‌سازی نحوه توزیع مشارکت‌های مردمی، تمامی اقلام توزیع شده در بین مددجویان در سامانه ارمغان بهزیستی ثبت می‌شود، بیان کرد: موسسه‌های خیریه همواره در کنار بهزیستی بوده و همکاری خوبی نیز داشته‌اند و امیدواریم مردم نیز اعتماد کرده و همکاری خوبی در این جهت داشته‌ باشند.

این مسئول اظهار کرد: در ماه‌های محرم و صفر که نماد ایثار و گذشت است؛ سازمان بهزیستی استان قزوین با استفاده از روش‌های زیر نذورات نقدی مردم را دریافت می‌کند.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین در پایان تصریح کرد: ستاد و شهرستان‌های تابعه نیز آماده  دریافت کمک‌های غیرنقدی خیرین محترم در این ایام هستند.

شماره حساب: ۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲
شماره کارت: ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۰۸۳۸۰۸۸
شماره شبا:۶۷۰۱۰۰۰۰۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲
کد دستوری: #۱۲۳*

کد خبر 63371

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد