پیام مدیرکل بهزیستی البرز به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار

«وجیهه محمدی فلاح» مدیرکل بهزیستی استان البرز به مناسبت سالروز شهادت شیهد صارمی و روز خبرنگار و شهدای خبرنگار و تقارن آن با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران با وفایش پیامی بدین مضمون صادر کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، متن این پیام بدین شرح است:

«ن والقلم و ما یسطرون» سوگند به قلم و آنچه که می‌نویسد.

۱۷ مرداد روز خبرنگار، روزی است که گویی قلم، این مقدس‌ترین عامل سوگند آسمانی بار دیگر به مظهر درخششی تبدیل شده که حکایت‌گر زندگی تابناک رهپویانی می‌شود که همواره با قلم پیوندی جاودانه بسته‌اند.

روز خبرنگار، سرود ماندن در ورطه نوشتن، حکایت پابرجایی در دنیای کلمات و واژه‌ها و عامل تابندگی دگرباره اندیشه‌های انسانی است.  

خبرنگاران به راستی تجسم امانتداری، مسئولیت پذیری، تعهد، دلسوزی و وظیفه شناسی اند و همچنین وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویشند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

بدون تردید حضور اصحاب رسانه در عرصه های مختلف خبر رسانی و انعکاس صحیح و به موقع اخبار و اطلاعات گوناگون، نقش بسزایی در ارتقاء اطلاعات در جامعه دارند و با رشد آگاهی مردم نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای به عنوان رابط بین مسئولین، سازمان‌ها و مردم در اطلاع رسانی صحیح خدمات ارکان دولت و سازمان ها از یک سو و پیگیری و حل مشکلات مردم از سوی دیگر ایفاء می‌کنند و زمینه رشد ،بالندگی و توسعه همه جانبه جامعه را فراهم می آورند.

تقارن سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار با عاشورای حسینی که عظیم‌ترین و توحیدی ترین نهضت روشنگری عالم میباشد ،یادآور رسالت سنگین فعالان این حوزه است که امسال بیشتر از سال‌های گذشته، شور و شعور و حرارتِ شهدای خبرنگار که در میادین مختلف، به عشق حرفه‌ی مقدسشان و خدمت به اسلام، انقلاب و میهن عزیزمان شجاعانه جهاد کردند و پرکشیدند، تداعی می شود، از این رو برخود لازم میدانم ضمن گرامیداشت این روز از تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران، عکاسان، گزارشگران و همه عزیزانی که در جهت رشد، شکوفایی و آگاهی آحاد مردم و اعتلای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی اهتمام بی وقفه دارند و از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده و نخواهند کرد، تشکر و قدردانی نمایم و امیدوارم در ظلّ توجهات حضرت ولی عصر (عج) پیروز و سربلند باشند.

کد خبر 63318

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد