سکوت پرهیاهوی عزاداران حسینی در بندرعباس

به مناسبت ایام سوگواری و عزاداری سیدالشهدا حضرت امام حسین علیه السلام مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی با حضور هیئت عزاداری ناشنوایان استان هرمزگان در محل گلزار ملکوتی شهدای بندرعباس برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به مناسبت دهه اول ماه محرم و ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) و همزمان با شب تاسوعا و عاشورای حسینی مراسم سوگواری و عزاداری به همت هیئت عزاداری ناشنوایان استان هرمزگان و با شرکت جمعی کثیری از  اعضای کانون ناشنوایان و خانواده‌های آنها و خیل عظیمی از دوستداران خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام  در محل گلزار ملکوتی شهدای  بندرعباس برگزار شد.

در جریان برگزاری این مراسم ناشنوایان عزادار با سکوت پر هیاهوی خود ارادت خویش را به ساحت مقدس  اهل‌بیت علیهم‌السلام ابراز داشتند و در رسای  مظلومیت امام حسین (ع)  و یاران باوفایش در دنیایی از سکوت درونی با دستانی ملتمس از دعا به  عزاداری و  سوگواری پرداختند و اشک اندوه و ماتم ریختند، این دلدادگان بی صدای حسین با  دستان خود روایتگر داستان ماتم  و اندوه شهدای دشت  نینوا شدند.

 گفتنی است : این مراسم به مدت ۱۳ شب، با نوای گرم گروهی از  مداحان و ذاکران اهل بیت علیه السلام همراه با سینه زنی و با حضور هیئت کانون ناشنوایان استان هرمزگان در محل گلزار شهدای بندرعباس برگزار می گردد.

کد خبر 63316

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد