۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷
روز خبرنگار گرامیباد

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه خبر تبریک گفت

محسن توحیدی مقدم،مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی طی پیامی روز خبرنگار راتبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

17 مرداد روز شهادت خبرنگار والامقام شهید محمود صارمی و روز بزرگداشت مقام خبرنگار هر سال بهانه ای است تا به جامعه خبری خدا قوت و دست مریزاد بگوییم.

بی شک در روزگاری که نقش اطلاع رسانی از طریق ابزارهای مختلف بویژه شبکه های اجتماعی باعث فراوانی و گسترش حضور مخاطبان در عرصه اطلاع رسانی شده، نقش خبرنگاران در انتشار و بیان واقعیات واخبار حقیقی بسیار مهم و حیاتی است.

این روز در حقیقت فرصتی است برای پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگاران آزاده ای که برای دسترسی، تولید، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

 خبرنگار، فقط یک واژه نیست، بلکه یک ‌راه است و خبرنگاری نیز تنها یک شغل نبوده ، بلکه شخصیتی است جریان‌ساز که ریشه در تاریخ و جریان‌های تاریخ‌ساز بشری دارد. زبانش گویای وجدان عمومی بشریت و بیانش روشنی‌بخش هر واقعیت و حقیقت بوده و نگاهش چون آفتاب روشنگر و هستی‌بخش در امر رسانه و خبر آفرینی است.

اینجانب ضمن تسلیت ایام شهادت آقااباعبدالله الحسین و عاشورای حسینی و قبولی عزاداریها،روز خبرنگار، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی و خصوصا خبرنگاران پرتلاش در عرصه حمایت از گروههای هدف سازمان بهزیستی راگرامی داشته و برای آن مجاهدان بی ادعای عرصه آگاهی بخشی و دانش افزایی آرزوی سرافرازی و تداوم فعالیت و توفیق دارم.

                      محسن توحیدی مقدم

            مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی

کد خبر 63302

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد