پیام تسلیت مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

پروین محمدپوری مدیرکل بهزیستی استان طی پیامی فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی آذربایجان غربی؛ متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“کلّ یوم عاشورا و کلّ ارض کربلا”

 عاشورا، مائده بزرگ روح انسان است در تداوم اعصار، تجسم اعتلای وجدان است در دادگاه روزگار، صلابت شجاعت انسان است در تجلّی گاه ایمان، تجلّی کعبه است در میقات خون.

نهضت حسینی و حادثه جانسوز عاشورا، آنچنان بر قلب ها تأثیر گذارده است که هر سال با فرا رسیدن محرم، خون پاک شهیدان عظیم الشان کربلا، در رگ های تاریخ جوششی تازه می یابد و عاشقان دلسوخته را شوریده تر و تشنگان حقیقت را شیفته تر می سازد.

محرم یادآور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشر است . ماه عزای حسینی، ماه فداکاری و گذشت، ماه انتشار امر به معروف و نهی از منکر و ماهی است که باید از آن درسهای زندگی را آموخت و واقعیت اسلام را دریافت و با عزاداری و تکریم آن تاریخ همیشه زنده عاشورا را یاد آور شد.

عدالت‌خواهی و ستم‌ستیزی، عزت، پاسداری از اسلام و ارزش‌های اسلامی، شهادت در راه خدا، جمع میان سیاست و معنویت، امر به معروف و نهی از منکر از جمله درس‌های مهم در عرصه رفتار سیاسی رویداد عاشورا است.

اینجانب فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورا و شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام را به محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب و تمامی مسلمانان تسلیت گفته و توفیق همگان از جمله همکاران گرامی شاغل در اداره کل بهزیستی استان و جامعه هدف را در کسب فیض‌ معنوی از این ایام مسئلت می‌نمایم. به امید آنکه این عزاداری ها مقدمات برپایی نظام جهانی مبتنی بر عدالت و بر پایه تعالیم جهان شمول اسلام را فراهم و راه را برای حکومت جهانی مهدی موعود(عج) هموار کند.

پروین محمدپوری 

مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی

کد خبر 63296

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد