پیام مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی

دکتر عباسعلی اویسی مدیر کل بهزیستی سیستان و بلوچستان در پیامی فرا رسیدن ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان ؛ دکتر عباسعلی اویسی مدیر کل بهزیستی استان در پیامی فرا رسیدن ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت ، متن این پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

بیرقی خونین ، علی الظاهر در سرزمین کرب و بلا بر زمین افتاد ؛ اما بیش از ۱۴۰۰ سال جوشش خون حسین و یارانش ، در میان تمام انسانهای آزاد اندیش و آزادی خواه جهان ، جریان دارد ، گویا حرامیان همین اکنون تمامی معنای حق طلبی را به خاک و خون کشانیده اند .

داغ حسین را آرامی نسیت ، ندای هل من ناصر حسین ، الی یوم القیامة در سراسر گیتی طنین انداز خواهد بود و در تمامی اعصار ، یارانش بدان لبیک خواهند گفت .

اکنون که در ایام سالگشت طلیعه محشر تاسوعا و عاشورای حسینی هستیم ، با قلبی سرشار از حزن و بی تابی و رجای درک طریق کربلا ، این مصیبت عظما را به حضرت بقیه الله العظم ارواحنا له فداه و فرزند و نایب بر حقشان امام خامنه ای و عموم آزادگان و پیروان حق و حقیقت تسلیت عرض می نمایم ، هرچند تسلای کربلا ممکن نخواهد بود .

از خداوند سبحان توفیق قدم نهادن در مسیر اهداف ناب قیام کربلا را برای خویش و جمله دوستدارانش مسئلت دارم .

دکتر عباسعلی اویسی

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان

کد خبر 63293

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد