مدیرکل پدافند غیرعامل بهزیستی کشور به همراه مدیرکل بهزیستی البرز با فرماندار شهرستان طالقان دیدار کردند

صبح روز شنبه ۱۵ مرداد ماه محمدرضا کاظم زاده مدیرکل پدافندغیرعامل و مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور، وجیهه محمدی فلاح مدیرکل بهزیستی استان البرز به همراه کلیه معاونین بهزیستی استان و مدیر حراست و مسئول مدیریت بحران بهزیستی استان و رئیس بهزیستی شهرستان طالقان طی جلسه ای با فرماندار شهرستان طالقان دیدار کردند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛ در این نشست «وجیهه محمدی فلاح» مدیرکل بهزیستی استان البرز گزارش مبسوطی از اقدامات، فعالیت ها و وظایف بهزیستی ارائه نمود و سپس هر یک از معاونین به بیان اقدامات و عملکرد حوزه عملکردی خود پرداختند.


در ادامه کاظم زاده مدیرکل پدافندغیرعامل و مدیریت بحران بهزیستی کشور با اشاره به خدمات سازمان بهزیستی به مددجویان مناطق سیل‌زده بیان کرد: سازمان بهزیستی از یک ده روز گذشته که از وقوع بارندگی‌ها در سطح کشور اطلاع پیدا کرد، جهت ایجاد آمادگی از طریق فضای مجازی و پیامک به بهزیستی استان‌ها اطلاع‌رسانی کرد. در این راستا اکثر استان‌ها، به ویژه استان‌ بلافاصله جلسه مدیریت بحران را در استان خود تشکیل دادند و در این جلسات بر تمهیدات لازم مانند آمادگی مراکزنگهداری در صورت بارندگی شدید، آمادگی تیم‌های محب و تیم‌های اورژانس اجتماعی و اعزام آنها به مناطق سیل‌زده و همچنین ارائه خدمات تخصصی از جمله مداخلات روانی و اجتماعی و شناسایی افراد آسیب دیده جامعه هدف تاکید شد.

همچنین در ادامه مهدوی فرماندار شهرستان طالقان ضمن قدردانی از مجموعه بهزیستی در خصوص هم افزایی در ارائه خدمات به جامعه هدف این سازمان جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام همکاری کرد.

گفتنی است در این جلسه در خصوص طرح آموزش مدیریت بحران به دهیاران با تشکیل جمعیتهای همیار از سوی بهزیستی مطرح و با استقبال فرماندار شهرستان تصویب گردید.

کد خبر 63290

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد