بهزیستی خدمات قابل ارائه خود را با اولویت جامعه هدف ، به آحاد مردم سیل زده ارائه کند

صبح روز شنبه ۱۵ مرداد ماه کاظم زاده مدیرکل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور و وجیهه محمدی فلاح مدیرکل بهزیستی استان البرز طی جلسه ای با امام جمعه شهرستان طالقان در خصوص نحوه خدمات رسانی و اعلام آمادگی بهزیستی برای ارائه خدمات به روستاهای سیل زده شهرستان طالقان دیدار کردند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، در این جلسه‌ «وجیهه محمدی فلاح» مدیرکل بهزیستی استان به ارائه گزارش مبسوطی از اقدامات و شرح فعالیتهای بهزیستی پرداخت تأکید کرد: در بحران جاری شدن سیل در شهرستان طالقان، بهزیستی البرز در نظر دارد خدمات قابل ارائه خود را با اولویت جامعه هدف خود به آحاد مردم ارائه کند.


در این جلسه مدیر کل پدافند غیر عامل بهزیستی کشور نیز هدف از این بازدید را  برآورد خسارات مددجویان تحت پوشش ، ناشی از سیل در شهرستان طالقان و پیگیری و تسریع روند خدمات رسانی به آنان عنوان نمود.

 در ادامه امام جمعه شهرستان طالقان نیز ضمن خوشامدگویی با تشکر و قدردانی از اقدامات بهزیستی استان به نقش این سازمان در حوزه های مختلف اشاره و بر لزوم مشارکت و استفاده از راهکارهای تخصصی این سازمان در مواجه با سیل زدگان تأکید کرد.

کد خبر 63289

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد