مراسم عزاداری حضرت امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش در حسینیه امام رضا(ع) فرمانداری رشت

ظهر روز پانزدهم مردادماه، مراسم پرفیض زیارت عاشورا، عزاداری حضرت امام حسین(ع) و شهدای دشت کربلا و همچنین اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و با حضور جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در حسینیه امام رضا(ع) فرمانداری رشت برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان این مطلب که مدیریت عرصه های گوناگون در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید بدون هوای نفس، منافع طلبی و باندبازی بوده و گره‌گشایی یکی از خصوصیات مدیران طراز انقلاب می باشد، اظهار داشت: بسیاری از کم‌کاری‌ها، معطل ماندن امور وعدم پاسخگویی به حوائج مردم ناشی از بی معرفتی نسبت به مسائل دین و ناباوری به روز قیامت است.

 وی افزود: باور محکم به قیامت، پاک کننده بسیاری از خصایل ناپسند، و موجب اهتمام بر حل مشکلات مردم است.

 آیت الله فلاحتی با اشاره به این موضوع که انحرافات و عدم فهم درست جریان مشروطه خواهی در کنار منافع طلبی مشروطه طلبان لائیک و متاثر از فرهنگ غربی، اثبات نمود که حق با طرفداران مشروطه مشروعه بوده و ضروری است تا مدیران اجرایی و عالی رتبه کشور معتقد و عامل به دین باشند، خاطرنشان کرد: با تصدی امور توسط افراد به ظاهر تحصیل کرده اما به دور از هرگونه اعتقادات و باورهای دینی، نه تنها از حجم مشکلات کاسته نشده بلکه به دلیل فریفتگی نسبت به غرب و تحلیل روحیه خودباوری، روز به روز شاهد وابستگی بیشتر به استعمار خواهیم بود.

 وی با خطاب به مدیران و مسئولین، تاکید کرد: از روز اول قبول مسئولیت با خداوند عهد ببندید که اگرچه نمی توانید پاسخگوی همه مطالبات و حلال تمامی مشکلات باشید، اما با سعه صدر، اجتناب از تسویه حسابهای شخصی و گوش فرا دادن به درد دل مردم سعی بر گره گشایی نمایید.

آیت الله فلاحتی با استناد به حدیث امام معصوم علیه السلام گفت: هرکس در پی گره گشایی از کار مردم و زدودن غبار غم از چهره مومنین باشد، خداوند در روزی که همه منتظر کارنامه اعمال خود هستند، چهره اش را از غم خواهد زدود.

کد خبر 63284

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد