گناوه |  زیر ساخت های ورزش جانبازان و معلولین در گناوه تقویت شود

جلسه نشست هم اندیشی دکتر ایزدی رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان استان بوشهر با یداله خرم نژاد رئیس اداره بهزیستی شهرستان گناوه صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزبستی استان بوشهر در این نشست که رحمان عمادی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه ، علیرضا ملک زاده رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان شهرستان گناوه نیز حضور داشتند، یداله خرم نژاد رئیس اداره بهزیستی شهرستان گناوه ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران با وفایش و تقدیر و تشکر از زحمات مسئولان ورزش جانبازان و معلولان خواستار ایجاد زیرساخت‌های بیشتر جهت ترویج فرهنگ ورزش جانبازان و معلولان در آن شهرستان شد .

 وی با اشاره به مدال آوری و قهرمان پروری گذشته شهرستان گناوه و رکود بیش از حد فعلی اشاره به نبود امکانات کافی نمود و گفت سازمان‌ها همه باید درکنار هم به ورزش اهمیت دهند و باعث پیشرفت ورزش شهرستان شوند .

یداله خرم نژاد گفت : شرایط خاص و امکانات متناسب با شرایط جسمی معلولین و جانبازان باعث شده تا نتوانند از خدمات عمومی ورزش شهرستان بهره کافی ببرند .

وی در ادامه از همکاری بسیار خوب اداره ورزش و جوانان شهرستان با اداره بهزیستی تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه دکتر ایزدی رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان استان بوشهر ضمن تشکر از اداره ورزش و جوانان آمادگی خود را جهت همکاری با ورزش جانبازان و معلولان شهرستان ابراز نمود و خواستار حرکت جهادی در ورزش شهرستان شد تا به روند رو به رشد گذشته برگردد و شاهد پیشرفت و مدال آوری ورزشکاران در شهرستان گناوه باشیم.

کد خبر 63278

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد