دیدار مدیرکل بهزیستی گیلان با سرپرست فرمانداری شهرستان شفت

صبح روز پانزدهم مرداد ماه سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان با حضور در محل فرمانداری شفت با مهدی نقدی سرپرست فرمانداری شفت دیدار و طی نشستی در خصوص بررسی و حل مشکلات جامعه هدف بهزیستی با یکدیگر گفتگو کردند.

در این نشست سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان در خصوص عملکرد بهزیستی شهرستان ، مسایل و مشکلات مربوط به گروه های هدف بهزیستی (مستمری بگیران ، خانواده های چند معلولی، اورژانس اجتماعی و ارایه خدمات نگهداری توانخواهان) مطالبی را عنوان نمود و گفت: سازمان بهزیستی همواره با پیگیری مداوم سعی بر حل مشکلات جامعه هدف دارد و امیدواریم در مسیر خدمتگزاری به اقشار آسیب پذیر و جامعه هدف، تمامی نهادهای اجرایی استانی و شهرستانی همکاری لازم را داشته باشند.

سرپرست فرمانداری شهرستان شفت نیز در این دیدار خواهان نگاه ویژه مدیرکل بهزیستی گیلان نسبت به جامعه هدف بهزیستی شهرستان شفت بعنوان منطقه کم برخوردار شد و اظهار داشت: شهرستان شفت علیرغم وجود شاخصه های طبیعی اما از نظر امکانات از شهرهای کم برخوردار محسوب می شود و انتظار می رود تا مسئولین استانی نگاه و توجه ویژه ای به این شهرستان داشته باشند.

گفتنی است در پایان این دیدار سرپرست فرمانداری شفت به همراه مدیرکل بهزیستی گیلان از روند ساخت و ساز پروژه ۴۸ واحدی مسکن مدد جویان بهزیستی شهرستان شفت بازدید به عمل آوردند.

کد خبر 63266

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد