در رسانه| ۲۲۰ سازمان مردم نهاد با بهزیستی آذربایجان‌شرقی همکاری می‌کنند

به گزارش آدینه پرس: فرگل صحاف در گفت و گویی بر لزوم مشارکت و بهره گیری از ظرفیت و توانایی های سازمان های مردم نهاد در راستای توانمندسازی توانخواهان تاکید کرد و گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد را می توان به عنوان حلقه اتصال دولت و مردم دانست.

وی افزود: تجربه نشان داده سازمان‌های مردم‌نهاد به عنوان بازوان توانمند دولت می‎ توانند با ورود به مباحث مختلف از جمله در زمینه توانمندسازی و بازتوانی توانخواهان تحت پوشش بهزیستی، قدم های موثری بردارند.

صحاف گفت: بی تردید تعامل، همراهی و همدلی سازمان‌ های مردم‌ نهاد استان با اداره کل بهزیستی ، به عنوان شرکای اجتماعی بهزیستی نقش بسیار مهمی در ارتقای خدمت رسانی به جامعه هدف دارد.

وی اظهار داشت: این سازمان ها در بطن جامعه بوده و متشکل از آحاد جامعه می باشند که با راهبری بهزیستی و در برخی موارد طی دوره های آموزشی، ضمن آگاهی از انواع آسیب های اجتماعی بخصوص آسیب های نوظهور و نیز روش های مقابله ای و آگاه سازانه به اقشار جامعه خدمات رسانی می کنند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی ادامه داد: سازمان های مردم نهادی که با بهزیستی همکاری می کنند، با فعالیت در زمینه تامین نیازمندی های جمعیت هدف در گسترش فرهنگ خیر جمعی فعالانه تلاش می کنند و با توجه به اینکه از بطن جامعه بوده و فعالیت های غیر دولتی دارند، تاثیر تلاش شان بیشتر می باشد

بیش از ۴۰۰ هزار نفر در آذربایجان شرقی از خدمات بهزیستی برخوردار هستند.

کد خبر 63251

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد