پیام تسلیت مدیر کل بهزیستی استان به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی

دکتر محمود منطقی، مدیر کل بهزیستی استان سمنان در پیامی فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت:

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سمنان، دکتر محمود منطقی مدیر کل بهزیستی استان طی پیامی فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِاللّهِ الْحُسَیْن (ع)

 تاسوعا و عاشورا، یادآور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است. حماسه سرخ عاشورا، حماسه انسان‌های پاک‌دل و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند. آن اسوه‌های عشق و آزادگی که نام و یادشان و خاطره ایستادگی و مقاومت‌شان در تاریخ جاودانه گردید و سرلوحه زنده‌دلان و نیک‌سیرتان است.

بدون شک این وظیفه هر یک از ماست که فرهنگ عاشورا و پیام کربلا را خوب شناخته و آن را سرمشق زندگی خود قرار داده و با تفکر در ماهیت قیامی که بقای دین مبین اسلام را تضمین کرده و کامل‌ترین نمونه تقابل کفر و ایمان و مبارزه حق، علیه باطل است، ظلم ستیزی و حمایت از دین و پایبندی به آداب و اصول اخلاقی را ترویج دهیم.

اینجانب با آرزوی قبولی عزاداری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین و یاران با وفای ایشان،  فرا رسیدن  ایام حزن و اندوه و ماه سوگواری امام حسین (ع)، فرارسیدن ایام الله تاسوعا و عاشورای حسینی را حضور مردم شریف استان، همکاران ارجمند، جامعه هدف و شرکای اجتماعی اداره کل بهزیستی استان سمنان تسلیت عرض نموده و  امید آنکه همگان رهرو راستین سید و سالار شهیدان باشیم.

دکترمحمودمنطقی

مدیرکل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 63224

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد