پردیس| آمادگی برای دریافت نذورات شهروندان در ماه های محرم و صفر

سرپرست بهزیستی شهرستان پردیس گفت: آماده دریافت نذورات و احسان همشهریان محترم در ماه های محرم و صفر هستیم.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ ابوالفضل کرمانی سرپرست بهزیستی شهرستان پردیس ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین آمادگی این اداره را برای دریافت نذورات خیرین اعلام کرد.

کرمانی گفت: کار خیر و دستگیری از همنوع به عنوان یکی از فضایل اخلاقی می‌باشد که تاثیرات مثبت و سازنده ای بر جامعه میگذارد.

 سرپرست بهزیستی شهرستان پردیس در ادامه افزود؛ هموطنان در ماه های محرم و صفر هدایای نقدی و غیر نقدی خود را می توانند به مراکز بهزیستی و به نیازمندان اهدا کنند.

وی در ادامه اظهار داشت، نذورات و احسان مردم در سریع ترین زمان ممکن بین نیازمندان توزیع میگردد و با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا و به دلیل حفظ سلامتی مددجویان خیرانی که قصد اهدای نذوراتی به مراکز معلولین، خانواده های نیازمند و مراکز شبانه روزی را دارند می‌توانند نیات خود را به صورت اقلام خشک و یا نقدی اهدا کرده و از توزیع غذای گرم خودداری کنند.

این مسئول در پایان اشاره کرد؛ خیرین می‌توانند کمکهای نقدی خود را به شماره حساب ۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷ با شناسه ی ۳۴۵۳۱۳۱۵۷۴۶۲۵۸۸۵۵۴۶۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰واریز نمایند و یا به صورت حضوری به آدرس: پردیس فاز ۲، بلوار خلیج فارس جنوبی ورودی نخلستان اداره بهزیستی شهرستان پردیس مراجعه و یا با تلفن: ۷۶۲۴۰۱۷۵ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 63210

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد