بیماری ریوی و سکته عامل فوت سه معلول در مرکز نگهداری شبانه روزی المهدی ممسنی بوده است

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ممسنی خانم مهین تاج کراری سرپرست اداره بهزیستی این شهرستان درباره خبر منتشر شده در برخی از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها مبنی بر فوت چندین نفر به صورت دسته جمعی در مرکز نگهداری معلولان در شهرستان ممسنی واکنش نشان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ممسنی/ سرکار خانم مهین تاج کراری سرپرست اداره بهزیستی این شهرستان درباره خبر منتشر شده در برخی از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها مبنی بر فوت چندین نفر به صورت دسته جمعی در مرکز نگهداری معلولان در شهرستان ممسنی گفت: این خبر شایعه ای بیش نیست و تنها ۳ نفر در روزهای ۲۹ و ۳٠ و ۳۱ تیرماه سال ۱۴۰۱ در مرکز نگهداری معلولان آقایان که هر سه نفر نفر بدلیل بیماری گوارشی ؛ ریوی و سکته فوت کردند.که در گواهی فوت انها توسط پزشکان قید شده است. و چون مرگ هر سه نفر انی بوده است حتی یک روز هم در بیمارستان بستری نبودند.دونفر بالای ۵۰ سال و یک نفر ۴۱ سال سن داشت.

در مورد شایعه منتشر شده وی گفت: در روز اول مرداد ماه هشت نفر از معلولان مرکز به بیماری ویروس اسهال به بیمارستان ولی عصر(عج) شهر نورآباد منتقل شدند و بامعاینات انجام شده با تشخیص پزشک نیاز به بستری نداشتند و حتی تست کرونا نیز از آنها گرفته شد که هیچ مشکلی نداشتند و تست همگی منفی بود و از این هشت نفر تنها یک نفر علت اینکه اکسیژن خون خونش بالای ۹۰ بود بستریش یک شب بستری شد و ۷ نفر دیگر به مرکز برگشتند.

سه نفر از این هشت نفر در روز بعد از مرخصی باز به بیمارستان منتقل شدند که یک شب بستری بودند و مرخص شده اند و الان در مرکز بدون هیچ مشکلی زندگی میکنند. 

مواد غذایی توسط شبکه بهداشت ودرمان ممسنی و واحد بیماری های واگیردار این شهرستان بررسی شد که هیچ گونه مشکلی نداشته است.
 

کد خبر 63197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد