شهریار| برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران مراکز مثبت زندگی 

جلسه هم اندیشی مدیران مراکز مثبت زندگی بهزیستی شهرستان شهریار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ در راستای انعقاد تفاهم نامه های جدید سال ۱۴۰۱ با مراکز مثبت زندگی و برطرف کردن مشکلات و موضوعات مراکز مثبت زندگی، چگونگی ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف و افراد تحت پوشش بهزیستی، جلسه هم اندیشی مدیران مراکز مثبت زندگی با رئیس و مسئولین بهزیستی شهریار برگزار شد.  

در ابتدای جلسه داود فهیم راد رئیس بهزیستی شهریار، ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های مسئولین مراکز مثبت زندگی اظهار داشت: مراکز مثبت زندگی به عنوان بهزیستی‌های کوچک خدمات ۲۲ گانه این سازمان را به صورت رایگان به گروههای هدف تحت پوشش بر اساس مکان و موقعیت این گروه ها ارائه می کنند.

شهریار| برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران مراکز مثبت زندگی 

وی افزود: امسال نیز طبق انعقاد تفاهم نامه های جدید سازمان با مدیران مراکز در راه اندازی مراکز مثبت زندگی به مشارکت مردمی، محله محوری، تسهیل دسترسی، خانواده محوری، کاهش آسیبهای اجتماعی، ارتقاء سلامت اجتماعی و اجرای غربالگری با تمام وجود مشکلات توجه ویژه شده است که قطعا این امر با تعاملات و همکاری مسئولین مراکز مثبت زندگی در مسیر تازه ای از خدمت رسانی به جامعه هدف گام برمی دارد و این اداره هم در حد توان و رعایت قوانین با مراکز مثبت زندگی همکاری های لازم را به عمل خواهد آورد.

در ادامه این نشست به بررسی عملکرد مراکز مثبت زندگی در خصوص اجرای برنامه ها بر اساس دستورالعمل ها و شیوه نامه های مندرج در شرح وظایف واگذار شده به مراکز خدمات بهزیستی و ضرورت پیگیری وضعیت مددجویان و تکمیل نواقص پرونده های واگذاری پرداخته شد و مسئولین فنی مراکز مثبت زندگی نیز نقطه نظرات و پیشنهادات خود را عنوان و درباره رفع مشکلات و نقایص گفتگو و تبادل نظر کردند.

گفتنی است تعداد ۱۲ مرکز مثبت زندگی در شهرستان شهریار دایر است که با رویکرد تمرکز زدایی امور جاری بهزیستی و بصورت محله محور در حال فعالیت میباشند.

کد خبر 63189

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد