شهریار| برگزاری دومین آزمون دوره آشنایی با مبانی مددکاری اجتماعی مراکز مثبت زندگی 

به همت مسئولین آموزش و مراکز مثبت زندگی بهزیستی شهریار آزمون دوره آشنایی بامبانی مددکاری اجتماعی ویژه مددکاران و مسئولین مراکز مثبت زندگی تحت نظارت بهزیستی شهریار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود فهیم راد از برگزاری دومین آزمون دوره آشنایی با مبانی مددکاری اجتماعی مراکز مثبت زندگی تحت نظارت بهزیستی، ویژه مددکاران و مسئولین این مراکز با نظارت مسئولین حراست، آموزش و امور اجتماعی در راستای ارتقای دانش تخصصی مددکاران خبر داد.

فهیم راد ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) ویاران باوفایش اظهار داشت: با عنایت به اینکه مددکاران مراکز مثبت زندگی در خط مقدم خدمت به مردم و دارای ارتباط روزانه با جامعه هدف هستند برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت و ارتقاء دانش مددکاری ایشان و بروز رسانی اطلاعات مددکاران از اولویت های این اداره می باشد.

وی با اشاره به شرکت ۲۹ نفر از مسئولین فنی و مددکاران ۱۲ مرکز مثبت زندگی شهرستان در دوره های آموزشی مذکور خاطرنشان کرد مددکاران در این دوره ها با اصول و مبانی مددکاری اجتماعی، اهداف و موضوع مددکاری اجتماعی، نظریه ها و فرضیه های مددکاری اجتماعی، اصول و ارزشهای اساسی در مددکاری اجتماعی، انواع گزارش نویسی در مددکاری و کارابزارهای مددکاری اجتماعی آشنا شدند.

کد خبر 63188

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد