پاکدشت| در نشست رئیس بهزیستی با رئیس اداره کتابخانه های پاکدشت مطرح شد 

گسترش زمینه های همکاری مشترک بهزیستی و اداره کتابخانه های عمومی در نشست مشترک مطرح شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ رئیس بهزیستی پاکدشت مطرح کرد، رشد و بالندگی هر جامعه ای در گرو توجه و اهمیت به فرهنگ مطالعه و دوستی و انس با کتاب است.

 نادره افشارها رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت در نشستی صمیمانه با نادری رئیس اداره کتابخانه های عمومی پاکدشت در زمینه گسترش زمینه های همکاری مشترک، هم افزایی و نیز استفاده از ظرفیت های موجود با حضور معاونین تخصصی بهزیستی در محل دفتر مدیریت بهزیستی دیدار و گفتگو کرد.

افشارها در این نشست از تعامل و همراهی سازنده نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان با بهزیستی تشکر و قدردانی نمود و گفت: فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید بیش از پیش در جامعه نهادینه شود.

وی ابراز داشت: رشد و بالندگی هر جامعه ای در گرو توجه و اهمیت به فرهنگ مطالعه و دوستی و انس با کتاب است.

افشارها با اشاره به تاثیر شگرفت مطالعه کتاب بر سلامت روان افراد گفت: مطالعه کتاب‌های خوب و سازنده، در سلامتی روان افراد جامعه، بسیار اثرگذار است و یک جامعه زمانی فعال و پویا خواهد بود که افراد آن از سلامت جسمی و روانی برخوردار باشند.

گفتنی است مساعدت در راه اندازی کتابخانه در مراکز بهزیستی، برگزاری کلاسهای آموزشی در فضای کتابخانه های عمومی، عضویت رایگان کارکنان و جامعه هدف و بهره مندی از کتابخانه های عمومی شهرستان، تلاش در جهت مناسب سازی ورودی کتابخانه های عمومی برای استفاده معلولین بخشی از تعاملات و همکاری های صورت گرفته بین بهزیستی و اداره کتابخانه های عمومی پاکدشت در راستای گسترش فرهنگ کتابخوانی و انس با کتاب است.

کد خبر 63161

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد