فیروزکوه| حضور رئیس بهزیستی در مناطق سیل زده

 رئیس بهزیستی شهرستان فیروزه کوه از روستاهای سیل زده زریندشت و مزدران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ در پی وقوع بارش های هفته گذشته در فیروزکوه، از جمله بخش روستاهای زرین دشت و مزداران شهرستان فیروزکوه، علی اصغر عموزاده رییس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه با همراهی مددکاران و روانشناسان این اداره، از منازل مددجویانی خسارت دیده و از خانواده های عزیز از دست داده از سیل بازدید به عمل آورد.

وی در این بازدید با تعدادی از  مددجویان ساکن در این منطقه از نزدیک دیدار و گفتگو کرد و شرایط فعلی آنها را بررسی و مسائل و مشکلات موجود را مورد ارزیابی قرار داد.

 عموزاده در حاشیه بازدید از  مددجویان که خسارت دیده و خانواده هایشان را در سیل از دست داده اند گفت: در زمینه ساماندهی وضعیت جامعه هدف سیل زده باید اقدامات اصولی و ماندگار صورت گیرد.

وی افزود: بدون تردید برنامه ریزی و اقدام های عملی و کارآمد، منجر به تسریع در روند خدمت رسانی به سیل زدگان می‌شود و می‌تواند زمینه بازگشت آنها به زندگی عادی را سرعت بخشد.

رئیس بهزیستی شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه یکی از وظایف بهزیستی ایفای نقش حمایتی و پیشگیری و توانمندسازی است، گفت: بارندگی سبب بروز سیل و خسارت به برخی از مناطق روستاهای شهرستان فیروزکوه شد و در همین راستا به روستای مزدران، آسیب های جدی وارد شد و با توجه به نقش بهزیستی، در قالب یک تیم شامل اورژانس اجتماعی، واحدهای توانبخشی، اجتماعی و تعدادی از کارشناسان، مددکاران منطقه سیل زده بازدید داشتیم و خدمات مشاوره و دلجویی از خانواده ها انجام شد.

کد خبر 63157

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد