فرهنگ عاشورا با فرهنگ دفاع مقدس از نظر سرشت و سرنوشت مشابه هستند

هماهنگونه که زیبایی های عاشورا بیان می شود باید فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس نیز به خوبی تبیین کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری مدیرکل بهزیستی استان در نشست هم اندیشی مسئولین با ایثارگران شاغل در بهزیستی گفت: اساس و بنای نظام مقدس جمهوری اسلامی، همت مردم بوده است و بزرگترین سرمایه انسان جان و خانواده او است که در تاریخ انقلاب می بینیم مادری فرزند خودش که بزرگترین سرمایه اش است را به جبهه می فرستند و این نمونه بازر ایثار است.

نصیری افزود: در عرصه های مختلف نیز دیده شده است که اگر فتنه ای بوده باز هم مردم و ایثارگران هستند که سینه سپر کرده و در کلیه مواقع جلودار بوده اند و با نثار جان خود به حفظ انقلاب کمک کردند و در زمان حاضر نیز حفظ این ایثار مهم است. واین ایثار در سازمان بهزیستی که جامعه هدفش از وفادارترین افراد به نظام بوده هستند نیز جلوه ویژه ای دارد.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به اهمیت حضور همکاران ایثارگر در بهزیستی خاطر نشان کرد: یقینا با همیاری، همکاری و مساعدت تمامی ایثارگران می توان گامهای موثری در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی برداشت و انتظار می رود همچنان در سنگر ایثار حضور داشته و الگوی مناسبی برای سایرین باشند.

مشاور امور ایثارگران استاندار نیز در این نشست اظهار داشت: فرهنگ عاشورا با فرهنگ دفاع مقدس از نظر سرشت و سرنوشت مشابه هستند و هماهنگونه که زیبایی های عاشورا بیان می شود باید فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس نیز به خوبی تبیین کرد.

گودرزی افزود: سهم ایثارگران از انقلاب، کار و تلاش است؛ باید با کار و تلاش خود هسته مهمی برای اهداف سازمان باشند. ایثارگرانی که در بهزیستی خدمت می کنند باید سرآمد همه کارکنان باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان  با بیان جایگاه ایثارگران بهزیستی گفت: در بحث حوزه ایثارگران در بهزیستی استان تحول خاصی اتفاق افتاده است و اهتمام ویژه ای به ایثارگران شده است و این مسئله می طلبد که ایثارگران نیز نقش خود را به بهترین وجه ایفاء کنند و به عنوان یک بازوی جهادی برای مجموعه بهزیستی باشند.

کد خبر 63150

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد